כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתפטר מהעבודה שלך

Posted on

איך לעזוב את העבודה שלך - כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתפטר מהעבודה שלך


הפרישה היא לא תמיד קלה, גם אם אתה שונא את העבודה או הבוס שלך או לא יכול לחכות כדי להתחיל בתפקידו חדש. גם אם אתה עומד להיות מפוטר, זה יכול להיות קשה להתפטר בטקט. אם אתה חושב על לעזוב את מקום העבודה שלך, הנה כמה נקודות חשובות לחשוב דרך לפני שתגיש התפטרותך.

קודם כל, להיות בטוח שאתה באמת רוצה להפסיק. ישנם כמה סימני אזהרה כי הגיע הזמן ללכת, כולל ירידה בתפוקה, תלונות גופניות, ומציאת השיחה שלך בבית נשלט על ידי נושאים הקשורים לעבודה. (שים לב מומלץ לשמור הנושאים האלה לעצמך על ראיון העבודה הבא שלך למנהל המגייס לא צריך לדעת כמה אתה שונא את העבודה הישנה שלך -.. איך בדיוק התלהב אתה על התפקיד החדש מול)

גם אם יש לך את כל הסיבות בעולם להתפטר, זה לא יכול להיות רעיון טוב כדי לעזוב את העבודה שלך מיד. ודא כי אתה עוזב מהסיבות הנכונות, ולא הפסקת כי אתה נתקל שבוע רע וזה נראה כאילו זה לא ישתפר בזמן הקרוב.

כאשר אתה בטוח שאתה רוצה לפרוש, להתמודד התפטרותך בזהירות, כשם יטפל בכל מאמץ עסקי אחר. זה תמיד חכם לא לשרוף גשרים. לעולם אינך יודע מתי תצטרך מעסיק העבר שלך עבור הפניה.

ביקורת Pros and Cons התפטרות

לפני שתבצע את ההחלטה לפרוש, להיות בטוח לחלוטין כי זו היא ההחלטה הנכונה. אתה לא יודע כמה זמן זה ייקח עבור מעביד להמשיך הלאה ולמלא את עמדתך אם תשנה את דעתך.

אם אתה עדיין על הגדר על העמדה הבאה שאתם שוקלים לקחת, לשאול אם אתה יכול לבלות יום במשרד “הצללה” צוות. זה עלול לחזק את החלטתך לקחת את העמדה או לעזור לך להחליט שאתה לא רוצה את העבודה החדשה אחרי הכל.

לשקול את האפשרויות

האם יש לך הצעת עבודה אחרת? אם כך, לשקול את היתרונות והחסרונות של המיקום החדש לעומת המיקום הנוכחי שלך. קח למשל את סביבת העבודה, גמישות, שכר, הטבות בנוסף למטלות העבודה. מה דעתך על הזדמנויות להתקדם? אם התפקיד החדש יוצא קדימה מכל הבחינות ואתה מרגיש בטוח כי זהו שינוי הזכות לבצע, אל תהססו.

אזהרה : אם אין לך עמדה נוספת בשורה, לשקול את היסודות לפני ההפסקה. זה ייקח בערך שלושה עד שישה חודשים, ולפעמים יותר, למצוא עבודה חדשה. אלא אם כן אתה להתפטר למען מטרה טובה, אתה לא יכול להיות זכאי לדמי אבטלה.

האם יש לך מספיק חסכונות או הכנסה אחרת לנהל כלכלי? גם אם מצב התעסוקה שלך הוא לא הכי טוב, אולי כדאי לך לשקול ונתלית עבודה יש ​​לך, כמו גם המשכורת שלך, ולהתחיל בחיפוש העבודה שלך לפני שאתה להתפטר. זה ישן ואמר כי “זה קל יותר למצוא עבודה כאשר יש לך עבודה” אין להחזיק נכון.

להודיע ​​הולם

אם יש לך חוזה העסקה הקובעת כמה לב שאתה צריך לתת, לפעול לפיה. אחרת, זה מתאים להציע בשבועות שלאחר הודעה.

עם זאת, במקרים מסוימים, אתה עלול להרגיש כי אתה לא מצליח להישאר עוד כמה שבועות. כשזה קורה, חשוב לנהל את עצמך באופן מקצועי בכל דרך אחרת – לשלוח מכתב התפטרות רשמי, להציע כדי לעזור כמיטב היכולות שלך, ולשמור דברים חיוביים עד שאתה הולך.

אתה אין מחויב להישאר עוד

אם המעסיק שלך מבקש ממך להישאר יותר משבועיים (או תקופת זמן החוזה שלך) אין לך מחויבות להישאר. המעסיק החדש שלך יהיה מצפה לך להתחיל כמתוכנן, ועל מבעוד מועד. מה אתה יכול לעשות זה להציע לעזור המעסיק הקודם שלך, במידת הצורך, לאחר שעות, באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון.

איך להפסיק בחינניות

הדרך הפורמלית להתפטר היא לכתוב מכתב התפטרות לספר הממונה עליך באופן אישי כי אתה עוזב. עם זאת, בהתאם לנסיבות, ייתכן שיהיה צורך להפסיק בטלפון או להפסיק באמצעות דואר אלקטרוני.

לכתוב מכתב התפטרות

לא משנה איך אתה להתפטר, לכתוב מכתב התפטרות. מכתב התפטרות יכול לעזור לך לשמור על קשר חיובי עם המעסיק הישן שלך, תוך סלילת הדרך בשבילך להמשיך הלאה. אתה אף פעם לא יודע מתי תזדקק כי מעסיק ישן לתת לך הפניה, כך שזה הגיוני לקחת את הזמן כדי לכתוב מכתב התפטרות מלוטש ומקצועי.

מה תגיד לבוס שלך

אל תגידו הרבה יותר ממה שאתה עוזב. להדגיש את החיובי ולדבר על איך שהחברה הרוויחה לך, אבל גם להזכיר שזה הזמן להמשיך הלאה. הצעה לעזור במהלך המעבר ואחריו.

אל תהיה שלילי. אין טעם – אתה עוזב ואתה רוצה לעזוב בתנאים טובים. לא משנה למה אתה לעזוב את העבודה שלך, הקפד לומר את הדברים הנכונים במכתב ההתפטרות שלך: להציע הסבר קצר מדוע אתה עוזב, להודות להם על ההזדמנות, ולתת להם לדעת מתי היום האחרון שלך יהיה. כמו כן, לעשות את המיטב כדי לא לשים את הרגל בפה. להיות מוכן, כמו גם, כדי להתמודד עם ראיון יציאה.

בקשו הפניה

לפני שאתה עוזב, לבקש מכתב המלצה מהמנהל שלך. ככל שעובר זמן ואנשים הלאה, זה קל לאבד תחושה של מעסיקים קודמים. עם מכתב ביד או באינטרנט המלצה לינקדאין, תצטרך תיעוד של פרטי הכניסה שלך כדי לשתף מעסיקים פוטנציאליים.

אל תשכחו את הפרטים

גלו על יתרונות העובד משכורת אתה זכאי לקבל בעת שעזב. פנה אלינו בנוגע לאיסוף חופשה בלתי מנוצלת ומחלה, ושמירה, לפדות, או התהפכות 401 (k) או תכנית פנסיה אחרת שלך.

הערה: ייתכן שתתבקש להשתתף בראיון יציאה לפני היציאה שלך. סקירת שאלות ראיון יציאה מדגמות כדי לקבל מושג על מה אתה תתבקש במהלך ראיון יציאה. לפני שתגיש את התפטרותך, לסקור התפטרות אלה עשה ואל תעשה ולהתפטר בחן רב ככל האפשר.

נכס חברה שב

להחזיר כל רכוש החברה יש לך – כולל מפתחות, מסמכים, מחשבים, טלפונים, וכל דבר אחר שאינו שייך לך. החברה לא רוצה לרדוף אותך לקבל אותו בחזרה, ואתה לא רוצה להיות אחראי אם זה לא חזר מבעוד מועד.

בשורה התחתונה

להיות בטוח שאתה באמת רוצה להפסיק: אל תשאיר אחרי יום רע אחד או שבוע, וודא שאתה בתור עבודה נוספת או חיסכון מאובטח.

תן הודעה מתאימה: אם אין לך חוזה העסקה שאומר אחרת, בהודעה השבועית היא סטנדרטית.

להיות מקצועי: כתוב מכתב התפטרות ולהשאיר על התנאים הטובים ביותר האפשריים.

לא מספק יותר מדי מידע: אתה לא צריך לספק הרבה בפירוט על הסיבה שבגללה אתה מתפטר.

מסתיים לקשור Loose: בקשו הפניה, לברר על הטבות זמן הרוויח, ולהחזיר כל רכוש החברה.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *