איך להתחיל מכתב נלווה עם דוגמאות וטיפים

Posted on

 איך להתחיל מכתב נלווה עם דוגמאות וטיפים


מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל מכתב כיסוי עבור עבודה? המשפט הראשון או השני של מכתב הסיכום הוא חשוב ביותר. מגייסים ומנהלי גיוס קרובים לבלות שניות בלבד סריקת הבקשה שלך. אתה צריך לתפוס את תשומת הלב שלהם מיד, או שהם לא יכולים אפילו להגיע לדף השני.

מה ירצה לומר משפטים הראשונים חשובים כל אלה? זכור כי אתה מקווה לבדל את עצמך מהמתחרים.

הערה : ייתכן שיצטרכו הדגשת איש קשר, והוא מאפשר צצה מהירה לתוך הרקע והניסיון הרלוונטי שלך, ו / או הדגשת הישג משמעותי.
תחשוב על מדוע המנהל המגייס צריך לבחור לך, ומעל לכל המועמדים האחרים, לראיון ואתה תהיה על המסלול הנכון.

איך להתחיל מכתב פתיחה

הייה ישיר. בשנת משפטי הפתיחה האלה, אתה רוצה לתת במפורש את הקורא יודע באיזו עמדה אתה מגיש מועמדות. מנהלים עובדים לעתים קרובות מסתכלים מועמדים לתפקידים בכמה פתוחים בכל זמן נתון. ודא שזה קל להם לגלות כוונתכם. לדוגמה:

“אני מעוניין בתפקיד רכזת בחברת ABC.”

תזכיר איש קשר. אם מישהו הזכיר לך את העמדה, כולל מידע כי מיד גם כן. הפניות הן אחד ההיבטים המרכזיים מקבל ראיון, כדי להיות בטוח כדי להזכיר את עבדך מיד. לדוגמה:

“פלונית הציעה לי לפנות אליך על העבודה, כפי שהיא מרגישה הכישורים שלי יהיו בכושר טוב בעמדה.”

מדינתי הישג. נסה לקבוע הישג מהעבודה הקודמת שלך. אם אתה יכול, להראות איך אתה ערך מוסף לחברת הקודמת עבדת בשביל. אתם יכולים אפילו להוסיף כותרת העבודה שהייתה לך אם הוא דומה לזה אתה מתראיין. לדוגמה:

“כרכז ב XYZ Enterprises, אני הגדלתי תפוקה של הקבוצה שלי על ידי 37% מעל 15 החודשים האחרונים.”

בטא את ההתרגשות. להעביר את התשוקה שלך עבור עבודתך, ואת ההתרגשות שלך על העבודה והחברה. המכתב הנלווה הוא הזדמנות למכור את עצמך אל המנהל המגייס, וכדי לחלוק למה אתה גם בעל כישורים מתאימים לתפקיד. לדוגמה:

“אני מאוד מעריך את ההזדמנות כדי להיפגש איתך כדי לדון מה אני צריך להביא למצב בחברת ABC.”

השתמש במילות. אם אתה יכול להוסיף מילות מפתח מרישום העבודה, לעשות זאת. אולי להזכיר מיומנות שיש לך כי נכללה בהודעה. אל תגזימו אף.

התאמה אישית של המכתב המלווה שלך

כאשר אתה לא בטוח איך להתחיל, זה יכול להיות ממש מועיל לסקור דוגמאות של מכתבים נלווים. אתה יכול להשתמש אלה כמדריך, אבל הקפידו להתאים ההקדמה שלך לנסיבות האישיות שלך ואת העבודה שלשמה אתה מתראיין.

ככל שהקשר בין שאתה לבנות לכסות את המכתב כדי להראות שאתה מסוגל לעמוד בפני דרישות התפקיד, הסיכוי שלך טוב יותר לקבל שנבחרו לראיון.

דוגמאות במשפט הפותח מכתב מלווה

  • כאנשי מקצוע בתחום טכנולוגיית מידע עם ניסיון ניהולי ברמה גבוהה בתעשיית ה- IT, למדתי שהדרך הטובה ביותר להשיג הצלחה הייתה להניע את המשאבים שהיה לי עם יעדים מוגדרים היטב ועצמה.
  • אני מאוד מעוניין בתפקיד ברמה הבסיסית כי הוא זמין בכתובת אינבסטמנט פרטנרס ABC. סיימתי לאחרונה XYZ מכללה והקורסים שלי בהשקעות, מימון, והעסקים נתנו לי בסיס מוצק שעליו אני מתכנן לבנות את הקריירה שלי.
  • אני כותב כדי להביע העניין החזק שלי להופיעה השיווק הבינלאומי הפתוח WellCam, Inc. הקולגה שלי ג’אנה doling המליצה לי לפנות אליך ישירות על עמדה זו, בשל השנים שלי בפיתוח קמפיינים מוצלחים עבור חברת XYZ.
  • אני כותב כדי להביע עניין שלי להופיעה עוזר העריכה הרשומים על Monster.com. בהתחשב ניסיון מערכתי חמש השנים של שלי ויכל מצוינות, אני אעריך השיקול שלך לתפקיד זה.
  • יש לי אינטרס חזק מאוד בקריירה בהוראה. עם ניסיון בעבודה הן ברמת בית הספר היסודי והתיכון, כמו גם בפעילויות מחוץ לכיתה המסורתית, יש לי רקע נרחב עם הרבה מה להציע.
  • יש לי את העונג להיות היכרות עם אחד המדריכים על הצוות שלך, אלינור סביליה. הוא ליידע אותי על הפוזיציה הפתוחה והמליץ ​​לי לפנות אליך.
  • התרגשתי לקרוא על פתיחת העבודה עוזרת אדמיניסטרטיבי בחברת XYZ. יש לי כמה שנים של ניסיון ניהולי במגוון תחומים כולל ביטוח ופיננסים.
  • זוהי ההבנה שלי כי אתה כבר מוצף קורות חיים מאז מחשב העולם שוחרר לרשימתו של החברות הטובות ביותר שבה לעבוד. Mine הוא אחד יותר, אבל יש לי ניסיון כי הוא קשה להשגה.
  • הרקורד המוכח שלי ביצוע מורכב בהצלחת מנתח על תאגידים שונים גורם לי מועמד אידיאלי עבור הזדמנות האנליסט שאתה פרסמת.

מה כתוב בשאר המכתב המלווה שלך

כמובן, שאר מכתבך חשוב מדי. תצטרך להשתמש salutation מתאים, ולעשות מכתב נלווה סגירה אדיב והזמין. בגוף המכתב שלך, יש לך את ההזדמנות להציג את הכישורים שלך לתפקיד בפירוט יותר יש לך מקום ב קורות החיים שלך.

טיפ : אם יש אירועים ספציפיים או הישגים אתה מרגיש צפוי לגרום לך להתבלט, אתה יכול להזכיר אותם בקצרה, ולהסביר בפירוט רב יותר כדאי לקלוע הראיון.

ודא את פרטי הקשר שלך הושלמו, וגם לעצב את החתימה שלך כדי להתאים את סגנון המכתב שבו אתה משתמש.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *