עבודה ב- Home משרות Top 10 למורים

Posted on

עבודה ב- Home משרות Top 10 למורים

כאשר אתה מקבל את ב -5 בבוקר נוסע לעבודה אחרי שהוא נשאר ער חצי ההכנה לכיתה עושה בלילה, עבודה המאפשרת לך לעבוד בפיג’מה שלך נשמע לא רע בכלל. אולי זה גם נשמע סביר-בעליל, אתה לא יכול ללמד מהנוחות של הבית שלך, נכון? עבודות תקשוב מרחוק הן אטרקטיביות לעובדים בכל מיני עיסוקים, אבל למורים במיוחד, הזדמנויות לבנות קריירה בתחומי הוראה דיגיטלית והופכות יותר ויותר מגוונים בכל שנה.

הודות לטכנולוגיה, זה לגמרי אפשרי לשלב את אהבתך של חינוך עם אורח חיים ב-עבודה מהבית במשרה מלאה. זה נכון במיוחד אם אתה מוכן למזג תפקידים לבנות הקריירה החדשה על ידי, למשל, ערבוב ייעוץ חינוכי עם כמה הוראה מקוונת, וכו ‘

אם אתה חושב על ביצוע שינוי גדול; אתה מורה לשעבר או בדימוס, או שאתה מחפש עבודה מחוץ לכיתה המסורתית, אחד או יותר של 10 אלה עבודה מהבית בשעה עבודות למורים עשויים להתאים לתפקיד.

מורה באינטרנט

עבור מורים שעדיין אוהבים את העבודה, אבל רוצים לעבוד בבית, הוראה מקוונת מציעה הזדמנויות לכל מוקד. יש מורים וירטואליים להתמקד בתלמידים בבית-ספר, למשל, בעוד שאחרים עשויים להתמקד לומד מבוגרים או תוכניות הכשרה עסקיות.

מידע על משכורות הוראה וירטואליות לעומת משכורות הוראה-בכיתה הוא קשה להשגה, אבל אם לשפוט לפי פרסומות עבודת דיווחים, K-12 מורים צריכים להיות מוכנים לקחת קיצוץ בשכר ללמד מהבית. עם זאת, אם אתה שוקל מהלך למיקום עם עלות נמוכה יותר של חיים או שאתה מתכנן להשלמת משכורת ההוראה שלך עם מוקד אחר או שתיים, חלטורה זה יכול להיות בשבילך.

מורה פרטי באינטרנט

בין אם המומחיות שלך היא ESL, מדעי מחשב, או הכנת SAT, שיעורים פרטיים באינטרנט יכולים להיות דרך רווחית להתפרנס מהבית, או כרית המשכורת שלך בעבודת היום שלך. טכנולוגיות כמו סקייפ ותוכנות ועידות וידאו אחרים עשו את זה קל יותר מתמיד לשכפל מפגש שיעורים פנים אל פנים לגזור את הנסיעות.

פרופסור נלווה באינטרנט / מורה

הופעות מניין הן קשות להשגה בימים אלה, אבל הפוכים אחד למחנכים-תיכוניים היא כי עבודות פרופסור / מאמן וירטואליים צפויות להמשיך לגדול. גם השכר הנמוך יחסית עבור פרופסורים נלווים הוא הרבה יותר קל בבטן כשאפשר ללמד מן הנוחות של הבית שלך.

מאמן כתיבה

בדו”ח PayScale 2016, 44 אחוזים ציינו כי מנהלי כישורי כתיבה היו הכישורים הקשים ביותר חסרי גראדים חדשים. אתה יכול לעזור להפוך את המגמה על ידי עבודה עם תלמידים וללקוחות ארגוניים כדי לרענן את כישורי חיוניים אלה. בדומה שיעורים, הופעות אימון כתיבה נהנו טכנולוגיות כגון ועידות וידאו, מה שהופך אותו קל יותר מתמיד כדי לתקשר עם תלמידים מרחוק.

ומפתח תכנית לימודים

Chegg מתאר מפתחי תכנית לימודים בדרך זו: “אם בכיתה הייתה תיאטרון, מפתחי Curriculum יהיו המחזאי מי יוצר את הסיפור וכותב את הדיאלוג” אם בילה זמן משמעותי בכיתה ללמד חומרים משלך, אתה יודע מה עובד ומה לא. שים מומחיות כי למטרה טובה, ולבנות קריירה שנייה כמפתח לימודים. לוחות עבודת סרן תמיד יש רישומים עבור מפתחי תוכניות לימודים. חלקם, כמו ואכן, יאפשר לך לסנן הזדמנויות מהבית.

ספק חומרי הלימוד

אם כבר יש לך חומרי לימוד שלך, מושחז על ידי שנים של ניסוי וטעייה בכיתה, למה לא לשתף עושר של ידע לעשות את העבודה הקשה שלך תשתלם שוב ושוב, בעת ובעונה אחת? תשלום למורי מורים מאפשרים לך לשתף מערכי שיעור, פעילויות, עיצוב כיתה ועוד-ולהרוויח ממנו כסף.

אתה כנראה לא תעשה הון מהאתר, אבל אתה יכול לעשות עוד כמה מאה לחודש, אשר שימושיים בעת השקת קריירה שלאחר בכיתה – מפיצים מסוימים נראים לעשות היטב.

“אני כרגע לעשות הרבה יותר משאבי הוראה מוכר יותר הייתי אם הייתי ממשיך ללמד,” כותב רחל לינט ב Edutopia . “על פי TPT, המוכר העליון עשה מעל 2 מיליון $, 164 מורים הרוויחו מעל 50,000 $, ועוד אלפים להביא כמה מאות דולרים לחודש, אשר יכול לעשות הבדל גדול כשאתה חי על משכורת של מורה.”

סופר / עורך חינוכי

ספרים בתחום החינוך הוא בכושר טבעי עבור המורים שעוזבים את הכיתה. עורכי סופר / עצמאי לפקד בדרך כלל שכר שעתי של 15-75 $, תלוי בעוצמת מוקד, עומק המחקר הנדרש, ורמת הדיווח בכתב / להיעשות.

אבל אם החיים העצמאיים לא לערער, ​​לא סופר את האפשרות לעבוד עבור חברה. מספר הולך וגדל של מעסיקים בכל הענפים מאמץ לוחות זמנים גמישים, כוללים תפקידים ומטלות חוזה במשרה מלאה מבית. אם אתה מוכן לעשות קצת חיפוש עבודה זהיר, אתה עלול למצוא את עבודת סופר / עורך החינוכי המושלמת ומאפשר לך לעבוד מהבית.

מבחן מלך השערים

הבדיקה חינוכית שירות (ETS) הוא תמיד מחפש קלע מבחן מקוון באתר למבחן TOEFL, GRE, ובדיקות נוספות. זוהי בדרך כלל עבודה במשרה חלקית מחזורית, כמו צורך משתנה במהלך השנה.

Blogger / סופר

כפי שהוזכר קודם לכן, כישורי כתיבה מוצקים מוערכים. אם אתה מוכן למשהו חדש לגמרי, אתה יכול לשים את היכולות שלך להשתמש בתור בלוגר או סופר, המתמקד בנושאים-או חינוכיים כל נושא קרוב ויקרים ללב שלך על אשר יש לך הרבה ידע. כדי להתחיל בתחום זה, להכין להתחיל התנדנדות לפני שאתה להעיף את המתג ולהשאיר בכיתה לתמיד. מסלולי כתיבה במשרה מלאה בנויים על קשרים, ואתה תצטרך לבנות את הרשת שלך לפני שאתה מתחייב.

יועץ חינוכי

זהו סוד קטן ומלוכלך של חיים מקצועיים כי יועצים קרובים להרוויח יותר עובדים עבור מציע מומחיות דומה. אם יש לך רוח יזמות, אתה יכול לבנות עסק אימון מורים ומנהלים.

לתשומת לבך, תפקידו זה הוא לא בבית שמבוסס במלואו, כפי שאתה כנראה תצטרך להתייעץ עם לקוחות באופן ישיר. עם זאת, להיות הבוס של עצמך מגיע עם מידה רבה של גמישות (כמו גם אחריות). אם זה נשמע כמו משהו שמעניין אותך, אנג’לה ווטסון מציע פריימר טוב שאפתן יועצים חינוכיים באתר שלה, הפינה למורים .

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *