מה אפשר לעשות עם תואר בחינוך? קריירה אלטרנטיבית עבור סטודנטית לחינוך

Posted on

מה אפשר לעשות עם תואר בחינוך?  קריירה אלטרנטיבית עבור סטודנטית לחינוך

תואר ראשון בחינוך יכין לך על עבודה כמורה בבית ספר יסודי או תיכון. מה עליך לעשות, אולם, אם, לאחר סיום התואר שלך אתה מחליט שאתה לא רוצה ללמד ילדים אחרי הכל. או אולי אתה כבר בילית שנים בכיתה ו רוצה לשנות קריירה.

אולי הבחירה לא הייתה אפילו לשלך. נטישת המקצוע עשויה להיות האפשרות היחידה שלך אם אתה לא יכול להשיג עבודה בבית ספר או פוטר מעבודתם בשל תקציבי ספר מתכווצים. שכרו של המורה שלך עלול להיות נמוך מדי או ייתכן שיהיה צורך להשתמש יותר מדי ממנו לקנות אספקה ​​בכיתה לתלמידים שלך.

למרבה המזל, האימונים שלך בתור סטודנטית לחינוך הכינו אותך קריירות אחרות. הנה מבט על כמה אפשרויות. חלק מהמשטרים הללו עשויים לדרוש הכשרה נוספת או אפילו תואר מתקדם.

ספרן

ספרנים מקדישים בפומבי, אקדמיים, חוק, רפואה, וספריות עסקים. יש הרבה מקומות עבודה במרכזי תקשורת הספר יסודיים ותיכון. ספרנים לבחור ולארגן חומרים כולל הדפסה ומשאבים אלקטרוניים ולהנחות סטודנטים פטרונים בשימוש שלהם.

יהיה עליך תואר שני בספרנות (MLS) אם אתה רוצה להיות ספרנית. התואר ראשון, כגון המידה שלך בחינוך, נדרש לקבלה לתואר שני. לאחר שכלול בתוכנית ספרנות, מומלץ מתמחים בתקשורת הספר מאז שזה יהיה מתאים הרקע שלך בתחום החינוך. מדינות מסוימות דורשות מידעני ספר, ספרני ספר נקראים בדרך, כדי להיות מורים מוסמכים גם.

אם אתה מעדיף לא לעבוד בבית ספר, או עם ילדים לצורך העניין, אתה צריך לבחור התמחות אחרת. קח חוק, רפואית, או ספרנות עסק, אבל בהחלט להתרחק ספריות ציבוריות.

סופר או עורך

סופרים יוצרים חומר עבור תקשורת בדפוס ובאינטרנט ואילו עורכים לבחור איזה תוכן לפרסם ולספק משוב על זה. כדי להיות סופר, אתה חייב להיות מסוגל להביע את עצמך היטב מילולי. עורכים צריכים לדעת כיצד להנחות סופרים בהסבירו הקצאות ולתת ביקורת בונה.

המיומנויות שלך כמחנך מאומן תעזורנה לך להצליח בשני העיסוקים האלה. אתה יודע איך להעביר מידע מורכב מיומנים מתן משוב. אתה גם יצירתי-איך עוד אתה מוצא מיליון ואחת דרכים להסביר את המושג אותו ביעילות לתלמידים שונים. אם אתה מלמד, למדת, או בעלי הכשרה בנושא מסוים, למשל, מדע או היסטוריה, אתה יכול להתמחות בנושא זה ככותב או עורך.

יתכן שעשית לא מעט בכתיבה בעוד מכללה או בית הספר בוגר, אבל לתת מחשבה רצינית לקחת כמה שיעורים בכתיבה מקצועיים בכל מקרה. הם יעזרו לכם לשפר את היכולות שלך.

מנהל

מנהלים לפקח עובדים אחרים במגוון עיסוקים. לא כל אחד בנוי על הקריירה הזאת, אבל מי הם חייבים להיות טובים האצלת עבודה לאחרים, הערכת ביצועים, מתן משוב בונה, הגדרת התחושה האישית של אחד צידה בעת קבלת החלטות, ואומר שאין בעת ​​צורך. נשמע כמו תיאור התפקיד של מורה!

אלא אם כן אתה רוצה לחזור לבית הספר כדי ללמוד ניהול, לחפש מקומות עבודה שאינם דורשים תואר במקצוע זה. בעוד מנהלים קרובות צריכים תואר ראשון, זה לא יכול להיות בתוך גדול בפרט.

ספרי לימוד וכן נציג מכירות חומרי הדרכה

כל מי שאי פעם ניסה לשכנע ילד לעשות משהו שהוא או היא לא רוצה לעשות יכול לאמת שזה לא משימה קלה. אולם המורים לעשות את זה כל יום. הם חייבים להיות מאוד משכנעים, אולי אפילו כמו איש מכירות.

משלב מיומנות זו עם המומחיות שלך כמחנך למכור ספרי לימוד וחומרי הדרכה. מגמות ומורים לחינוך יכולים אפילו לנצל את הידע שלהם לנושא למכור מוצרים מסוימים. בנוסף, מורים מנוסים יודעים איך פונקצית מערכות ספר יכולים להשתמש בזה כדי היתרון שלהם. אחד הכישורים החשובים ביותר לנציגי מכירות צריכים הוא היכולת לבסס יחסי קרבה עם הלקוחות שלהם. אין זה סביר זה יהיה בעיה בהינתן הרקע המשותף שהיית משתף עם לשלך.

אין דרישות חינוכית פורמלית עבור הקריירה הזאת, אם כי חלק מהמעסיקים מעדיפים מועמדים שיש להם תואר ראשון. אתה פוגש קביעה כי.

היועצת

האם אתה נהנית לעבוד עם ילדים אבל לא נמאס לי להיות בכיתה? קריירה בתחום חינוכי בבית הספר יכולה להיות אפשרות טובה. יועצים שיסייעו לתלמידים עם בעיות הקשורות ספר הם כוללים בחירת כיתות, התמודדות עם קשיים אקדמיים ובעיות חברתיות, וליישם לקולג.

התואר ראשון בחינוך, במיוחד אם אתה ובעקבותיה תקופה עובדת בבית ספר, יספק רקע מצוין לכיבוש הזה. אתה גם צריך להרוויח תואר שני בייעוץ ספר.

רכזת הדרכה

רכזי הוראה לפתח תוכניות לימודים עבור מערכות ספר לסייע למורים לפתח אסטרטגיות וטכניקות חדשות. קריירה זה טוב עבור מי שרוצה להמשיך להשפיע חינוך ילדים אבל מעדיף להיות לא בקשר ישיר איתם.

כל המעסיקים דורשים תואר שני לימודים והוראה, או שדה בנושא של מחקר. אתה גם צריך להיות גם עם רישיון הוראה או רישיון מנהל החינוך, בהתאם לדרישות המדינה שלך.

הדרכת מומחה פיתוח או מנהל

הדרכת מומחי פיתוח עיצוב וליישם תוכניות הדרכה לעובדים של החברות. מנהלי הדרכה ופיתוח, שמפקחים עליהן, לתכנן, לתאם, ולכוון תוכניות אלה. מטרתם היא לשפר את כישורי עובדים ואת ידע, בתורו, ביצועים.

כמורה או כמי כשירים להפוך לאחד, היכולת שלך לספק הדרכה ולקבוע אסטרטגיות הוראה מתאימות למצבים ונושאים שונים מועילה מאוד במשלח יד זה. מיומנויות תקשורת וזמן ניהול מעולות מושחזות במהלך הזמן שלך בכיתה יכול גם לעזור לך להצליח.

רוב העבודות דורשות תואר ראשון, אבל כמה מעסיקים רק יעסיקו מועמדים שיש להם תואר שני. אולי כדאי לעבות את הרקע שלך על ידי לקיחת חלק מעמדות עסק וכן קורסים בעיצוב הדרכה.

מעצב הוראה

מעצבי הוראה לפתח קורסים מבוססי טכנולוגיה ומוצרים חינוכיים אחרים. הם עוזרים סגל לשלב את טכנולוגית הדרכה לקבוצות שלהם. מעצבי הוראה קרובים לפתח קורסים בלמידה מרחוק כמו אלה שנמצאו על Udemy.

בזמן האימונים שלך מספק לך את היכולת להדריך אחרים, אתה חייב להיות גם ניסיון בעבודה עם טכנולוגיית בכיתה. יהיה עליך ללמוד כיצד ליישם את היכולות שלך בתור איש חינוך לפיתוח תוכניות חינוכיות מבוסס טכנולוגיה. חפש תוכניות תעודה או תואר שני ושלישי בעיצוב הדרכה.

מחנך בריאות

מחנכים לבריאות ללמד אנשים איך לחיות אורח חיים בריא. הם עובדים היסודי, בחטיבת הביניים, ובתיכון אבל אם אתה מתכוון עוד לעבוד בסביבה זו, ישנם גם מקומות עבודה במוסדות רפואיים.

היכולת שלך לספק הדרכה בינאישית מוכחת, תקשורת מילולית, יכולות הקשבה להפוך בסיס טוב שיש קריירה מוצלחת כמחנך לבריאות. עכשיו כל מה שאתה צריך לעשות זה ללמוד על בריאות ציבור, אשר ניתן להשיג על ידי להרוויח תואר שני קהילה, ציבור, או חינוך לבריאות ספר.

אוריינות למבוגרים או מורה GED

למרות הוראת ילדים אינה חלק התוכניות העתידיות שלך, זה לא בהכרח אומר שאתה לא רוצה להמשיך להיות מחנך. מבוגרים אשר מתכננת לכלול להרוויח GED (התפתחות לימודית כללית) גם צריך מורים מוסמכים להורות להם קריאה בסיסית, כתיבה, ואת כישורי המתמטיקה. אנשים שאינם חדשים בארצות הברית צריכים אנשים כדי ללמד אותם מיומנויות שפה האנגליה בסיסיות.

דרישות רישוי עבור ESL (אנגלית כשפה שנייה), אוריינות מבוגרת, או מורי GED להשתנות לפי מצב. חלקם דורשים, לכל הפחות, תואר ראשון בחינוך ואילו באחרים תואר שני חובה.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *