איך להיות דיילת

Posted on

 איך להיות דיילת

במשך זמן רב במחשבה הציבורית של דיילים, דיילות שנקרא פעם, כמו גרידא “מלצריות בשמיים.” אמנם נכון שהם משרתים ולמכור כיבוד לנוסעים בטיסות, כמו גם נוטים הנוחות שלהם, יש הרבה יותר לקריירה זו.

העבודה העיקרית של דיילת היא שמירה בנמלי תעופה ובטוחה צוות. הוא או היא מגיבה לכל חירום המתרחש על המטוסים מוודאים שכולם כדלקמן מנהל התעופה הפדרלי תקנות (FAA). 

למד על טיסת ההכשרה והסמכת דיילות נדרשות לקבל. אז קח את  חידון הדיילת  כדי לברר אם זו קריירה היא מתאים לך.

סיכום של מה שאתה צריך לעשות לפני שתוכל לעבוד כדייל

  1. קבלו נשכרה על ידי חברת תעופה כדי להיות דיילת
  2. חברת תעופה שסופקה Complete תכנית הכשרה פורמלית (3 עד 6 שבועות)
  3. קבל את הבקיאות של התעודה הפגינה FAA

להתקבל על ידי חברת תעופה

במשלחי יד רבות, את ההכשרה הנדרשת מגיעה לפני שתוכל להשיג עבודה, אך לא עבור דיילים. אם אתה רוצה להיות דיילת, האימונים שלך יגיעו לאחר שחברת תעופה שוכרת אותך. החברה תהיה, במשך תקופה של שלושה עד שישה שבועות, לספק את כל ההכנה שאתה צריך לעשות את העבודה שלך.

איירליינס דורש מועמדים לעבודה יש ​​לפחות ספר תיכון או שקילות (GED) תעודה. רבים, לעומת זאת, יהיה לשכור מועמדים בלבד שסיימו את לימודיהם בקולג ‘, לעתים קרובות עם חבר או תואר ראשון בתחום האירוח, תקשורת, תיירות, ויחסי ציבור. 

מעסיקים מעדיפים מועמדים בעלי ניסיון עבודה בתפקיד נלווה. אם אתה רוצה להיות דיילת, שקול מקבל ניסיון בעבודה בבית מלון או נופש, או במסעדה.

דיילים חייבים לעמוד בדרישות פיסיות ספציפיות מאוד גם כן. כדי להתקבל לתכנית אימוני הדיילת של חברת תעופה, אתה חייב להיות לפחות בן 18 שנים, במצב בריאותי פיזי מצוין, וגבוה מספיק כדי להגיע פחי מטען תקורה. החזון שלך חייב להיות לתיקון לפחות 20/40. המשקל שלך עשוי גם להיות בעיה. בעוד חברות תעופה לא אומרות שהם לא יעסיקו מישהו מעודף משקל, הם מציינים כי גובה של אחד ומשקל חייב להיות בפרופורציה. 

להלן פרט מן הכרזות עבודה עבור דיילים (Indeed.com):

  • “מסוגל לעמוד לתקופות ממושכות עם תקופות מנוחה מוגבלת”
  • “מסוגלים לעבור בדיקת רקע של עשר שנים, בדיקת סמים טרום תעסוקה, ורשומות ההיסטוריה פליליות לבדוק”
  • “יכולת להתמודד עם מגוון רחב של מצבים בזמן במגע רציף עם הציבור”
  • “אחראי מתן סביבה מסבירת פנים ללקוחות חברת התעופה במהלך טיסתם”
  • “יכולת לשווק ביעילות ולמכור מוצרים המשולב לייצר הכנסות מצטברות מהלקוחות”
  • “חייב להיות שתי שנתי ניסיון בשירות לקוחות, האירוח, ו / או המכירות / תעשיית השיווק”
  • “חייב ליצור תדמית מקצועית; לא יכול להיות קעקועים גלויים, פנים, מרובה, או פירסינג באוזן עליון, או צבע שיער קיצוני או סגנון”

תכנית Airline-בתנאים להשלים את אימוני דיילת

לאחר שחברת תעופה שוכרת לך, החברה תספק הכשרה פורמלית במרכז הדרכת טיסה שלה. במהלך שלושה עד שישה שבועות תוכלו לבלות שם, מצפה לקבל הוראה בכיתה על נהלי הטיסה, חובות העבודה, ופעולות חברה.

יחד עם עובדים חדשים אחרים, תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם מצבי חירום, לרבות נהלים לפינוי מטוס ותפעול ציוד חירום כגון מגלשות הפינוי, מסכות חמצן, ובלי מתקני ציפה. כפי שאתה קרוב לסוף של ההוראה בכיתה שלך, אתה תיקח טיסות בפועל.

קבל תעודת מומחיות מוכחת

לאחר שתסיים את ההכשרה בחסות-מעביד, מנהל תפעול בחברת התעופה יחולו שלך  תעודת מומחיות מוכחת ממינהל התעופה הפדרלי (FAA). ברגע הסוכנות מאשר השיא שלך, אתה תהיה זכאי לעבוד בטיסה.

תעודת נפרד של מומחיות מוכחת נדרשת עבור כל סוג של כלי טיס. בנוסף, דיילים חייבים לקבל הכשרה שנתית כדי לשמור על ההסמכה שלהם עַדכָּנִי.

השנים הראשונות שלך כדייל

עם האימונים שלך להשלים את האישור ביד, אתה יכול לחשוב שאתה בקרוב בקרקע הים בכל רחבי העולם וגם להתפרנס בעת ובעונה אחת. לא כל כך מהר. בעוד תהיינה כמה הזדמנויות לעבוד, לא יהיה לך לוח זמנים קבועים עדיין, וזה יהיה הרבה זמן עד שאתה מקבל לטוס כמה מהמסלולים רצויים יותר. 

דיילים חדשים לבלות לפחות שנה אחת, ואולי עד שבע שנים, על מה שידוע בענף התעופה כמו “מעמד מילואים.” מה זה אומר? להיות על “מעמד מילואים” זה כמו להיות תורן. אתה תצטרך לשמור ארוז בשקית למשך הלילה שלך מאז תצטרך להתייצב לעבודה בהתראה של רגע שבו אתה זמנת להחליף אנשי צוות נעדרים או לכסות טיסות מיותרות. בסופו של דבר, אתה תהיה מסוגל להציע על הקצאות חודשיות, אבל זה מגיע רק עם ותק.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *