דוגמא קורות חיים בינלאומיים וטיפי כתיבה

Posted on

דוגמא קורות חיים בינלאומיים וטיפי כתיבה

אם אתם מחפשים עבודה מחוץ לארצות הברית, להיות מודעים לכך שמעסיק רב ישאל אותך קורות חיים (או “קורות חיים”), אולי עם פרופיל נלווה, ולא עבור “קורות חיים”. זה יכול להיות מבלבל, מאז ב קורות החיים בארה”ב משמשים כמעט באופן בלעדי עבור משרות באקדמיה , תחומי מחקר מדעיים, ואת המקצועות הרפואיים .

קו”ח בארה”ב הן אישורים מבוססים, באמצעות קטגוריות פונקציונליות, פרסומי החינוך של רשימה אחת, כיבודים ופרסים, ניסיון במחקר, הדרכה, ופגישות מקצועיות. למרות, קורות חיים בינלאומיים, בנויים יותר כמו קורות חיים , עם כמה הבדלים חשובים.

דרישות קורות חיים בינלאומיים

בהתאם למדינה שאליה אתם פונים, ייתכן שתידרש למסור מידע אישי אשר יהיה זה בלתי חוקי (בגלל אפליה גיל ואחרות חוקי תעסוקה EEOC ) עבור מעסיקים לבקש בארצות הברית.

סוגי מידע שאולי אתה צריך לספק לכלול את תאריך ומקום הלידה, לאום, מין, מצב משפחתי שלך / מספר הילדים וגילם, כישורי השפה שלך, דת, מצב בריאות, ו / או מספר הדרכון שלך. מעסיקים בינלאומיים רבים גם דורשים מועמדים לכלול תמונות בקורות החיים שלהם.

עצות לכתיבת תכנית לימודים בינלאומית Vitae

הכנת קורות חיים בינלאומיים תיקח יותר מחקר ומאמץ מאשר ניסוח קורות חיים או קורות חיים בארה”ב. למרבה המזל, ישנם משאבים אשר יכול לעזור לך. להלן צעדים חשובים לעקוב.

האם המחקר שלך : לפני שתתחיל כתיבת קורות החיים הבינלאומיים שלך, לברר מה הדרישות הספציפיות הן עבור המדינה שאתה מכוון. מקור טוב אחד הוא VisualCV , אשר מפרט את האלמנטים נדרשים לא רק עבור אזורים (צפון אמריקה, אוסטרליה, ואת בריטניה, אירופה, מזרח התיכון ואפריקה, אסיה, ודרום אמריקה), אלא גם עבור כמה המדינות הבודדות בתוך אזורים אלה.

לקבלת מידע ספציפי למדינה, ההימור הטוב ביותר שלך יכול להיות פשוט “גוגל” משפט כמו “דרישות CV פורטוגל.”

קביעת אורך הדף האופטימלי : למדינות שונות יש ציפיות שונות לגבי האורך של קו”ח. בגרמניה וביוון, קו”ח חמישה עמודים נפוצות; בבריטניה, שני היא הנורמה.

החלט על הפורמט שלך : רוב הקו”ח הבינלאומית, כמו בארה”ב תתחדש, בנויים באמצעות פורמט כרונולוגי הפוך , החל מהעבודה האחרונה. עם זאת, זה יכול גם להיות יעיל להשתמש בפורמט פונקציונלי כשאתה רוצה להדגיש מיומנויות והמומחיות שלך (אם משום שחסר לך עבודה אמיתית ניסיון או בגלל שאתה מבצע שינוי משמעותי בתחום קריירה).

תחשוב על טון: במדינות מערביות, קורות חיים הם בדרך כלל מסמכי שיווק האישיים שבו אתה צפוי “להשתחצן שלך,” לראווה את החוזק המקצועי ואישי והישגים שמאפשרים לך להתעלות מעל המתחרים שלך. בחלק מהמדינות במזרח כמו סין, לעומת זאת, מועמדים לעבודה צפויים לכתוב יותר בצניעות.

תרגם CV שלך: למרות שלא כל עבודות הבינלאומיות דורשות כי אתה מדבר את השפה של המדינה שבה אתה תהיה עבודה מתגוררת, מטלות רבות. הדרך הטובה ביותר להוכיח מיומנות לשונית שלך היא לתרגם את קורות החיים שלך לתוך השפה המדוברת על ידי המעסיק. אם אתה בספק את המיומנות שלכם, יש דובר שפה אם או מתקדם להגיה CV המתורגם לאיתור שגיאות.

אביב עבור ראש הניתן מקצועי : אם אתה שולח קורות חיים למעסיק הדורש תצלום, יש אחד מקצועי נלקח.

CV הבינלאומי לדוגמא

זוהי דוגמא של קורות חיים בינלאומיים. S EE להלן דוגמאות נוספות.

בארי מבקש
Rua ראשי, פורטו, פורטוגל
barry.applicant@email.com
000.123.4567 (Cell)
מין: M
תאריך לידה: 13 באוגוסט 1990, פורטו, פורטוגל
לאום: פורטוגזית
נשואה

פרופיל

רקע הקוסמופוליטית שלי ואינטרסים אנליטי בתרבויות אחרות ביחד עם פקודה של שפות אירופאיות לאפשר לי לנהל את מצבת כוח אדם רבה-לאומית שדורש הפיוס של גישות לאומיות שונות אומנויות הביצועים. מנהיג מוכח עם מומחיות עמוקה בפעילות, ייצור, וטכניקות לניהול אנושיות, ואני להסתגל במהירות לאתגרים חדשים קונסנסוס פרויקט ייצור להניע בקלות, אישור, תיאום, מימון, בימוי, ועל השקה.

חינוך

בוגר בהיסטוריה, LUSIADA באוניברסיטת ליסבון, ליסבון, פורטוגל
הקורסים מפתח : היסטוריה פורטוגזית, ימי הביניים היסטוריה, היסטוריה הרנסנס, Explorers פורטוגזית, ספרדית היסטוריה, היסטוריה איטלקית, היסטוריה של האפיפיורות

הכשרה ולימודי מוזיקה כללית, הגרגוריאני מכון ליסבון, ליסבון, פורטוגל
תחומים : תולדות מוזיקה, מזמורים הגרגוריאני, רכב מוזיקה, תווי נגינה, תיאטרון מוזיקלי, מלחינים סימפוניים, מוזיקה תזמורתית

ניסיון מקצועי

Casa da Música קונצרט-הול, פורטו, פורטוגל
ראש לשירותים ציבוריים והבניה  (ספטמבר 2017-הווה)

  • מתואם ומנוהל 500 קדמי של בית, גב של הבית, מנהלית, תחזוקה, וצוות שיווק.
  • יזם קמפיין השיווק דיגיטלי חדש גדל בגדלי קהל ממוצעים של 40%.
  • תכנון השגחה עבור € חידוש 1.5M לחדרים בבניין היסטורי.

Casa da Música קונצרט-הול, פורטו, פורטוגל
הפקה ומנהל תפעולי  (אפריל 2015-אוגוסט 2017)

  • מופעי מוסיקה עכשווית מתואמת של קבוצות בעלי פרופיל גבוה מבריטניה, יפן, אפריקה, ודרום אמריקה.
  • חוזים חסכוניים משא ומתן עבור תאורת שלב חדשה וציוד אודיו.
  • שקשר ביעילות עם כלי תקשורת המרכזית ומשפיעים במדיה החברתיים כדי להגביר את מודעות ציבוריות של אירועים באולם קונצרטים.

כבוד ופרסים

RIBA פרס האירופי, 2018
האיחוד האירופי בפרס לאדריכלות עכשווית, 2017
מוסיקאים פרס האגודה, 2017

שפות

פורטוגזית, אנגלית, ספרדית, צרפתית ואיטלקית

כישורי מחשב

חבילת Office של מיקרוסופט (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook) ו- Adobe Creative Suite

אינטרסים תרבותיים ונופש פיזי

היסטוריה, מוזיקה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, תיאטרון, מוסיקה סימפונית, טניס, שחייה

 

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *