דוגמאות מכתב התראה קצרה התפטרות

Posted on

דוגמאות מכתב התראה קצרה התפטרות

מה שאתה צריך לעשות כאשר אתה צריך לעזוב עבודה בהתראה קצרה? כשאתה להתפטר מעבודתו, הוא נחשב סטנדרטי לתת המעסיק שלך שני הודעת שבועות לפני היציאה מן העמדה שלך. כל דבר פחות מזה, אם זה של הודעה אחת בשבוע, כמה הודעת הימים, או לעזוב מייד, נחשב בהתראה קצרה.

מתן הודעה מספקת ייתן זמן המנהל שלך לתכנן את הנסיעה שלך, להתחיל בתהליך הקבלה, ולוודא כי האחריות שלך מכוסית. זה גם יאפשר לך לסיים את פרויקטים נוכחיים או לעשות סידורים כדי להעביר את האחריות שלך לעמית או ההחלפה שלך.

כאשר אתה צריך להתפטר בהתראה קצרה

למרבה הצער, לפעמים זה פשוט לא ניתן לספק את בשבועות שלאחר הודעה הסטנדרטיות. אולי יש לך תנאים חירום או עבודה אישית קשים מנשוא ואתה צריך לעזוב מיד. ייתכן שגם קבל הצעת עבודה והחברה החדשה רוצה להתחיל בדרך נכונה.

חשוב : הקפד לשקול את היתרונות והחסרונות של שהתפטר בלי שני הודעה שבועות לפני שהחליט לעזוב.
המעסיק שלך יעריך כמה הודעה כפי שאתה יכול לתת, אז אל תיתן לו או מכיר אותה ברגע שאתה בטוח שאתה תהיה לעזוב.

אם אתה צריך להתפטר בהתראה קצרה, לסקור את מכתבי התפטרות המדגם להלן. האחת היא בצורה של מכתב עסק. השני הוא בצורת אימייל.

לדוגמא מכתב התפטרות רשמית – בהתראה קצרה

השם שלך
הכתובת שלך
שלך עיר, מיקוד המדינה
מספר הטלפון שלך
דוא”ל שלך

תאריך

שם
כותרת
ארגון
כתובת
עיר, מדינה מיקוד

Mr./Ms היקר. שם משפחה:

אנא קבל את המכתב הזה כהודעה רשמית כי אני מתפטר מהתפקידים עם חברת ABCD ביום שישי, 9 באוגוסט 2019. אני מבין כי שבועות מראש הוא סטנדרטי; עם זאת, נסיבותיו האישיות דורשים שאני לעזוב את תפקידי בחברה זו עד סוף השבוע.

אני שמח להעניק כל סיוע שביכולתי במהלך המעבר הזה.

תודה על ההזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית שמסרתם לי במהלך חמש השנים האחרונות.

נהניתי לעבוד עבור הסוכנות ולהעריך את התמיכה הניתנת לי בתקופת כהונתי עם החברה.

בכנות,

החתימה שלך  (מכתב עותק קשיח)

שם שהוקלד

טיפים כתיבת מכתב התפטרות

אתה יכול להגיד למנהל שלך שאתה מתפטר באופן אישי, בטלפון, או בדואר אלקטרוני. במידת האפשר, אומר המנהל שלך בגוף ראשון הוא אידיאלי. עם זאת, בכל דרך שתבחרו, זה רעיון טוב אז לכתוב מכתב רשמי של התפטרות כי החברה יכולה להוסיף לקובץ העובד שלך.

הנה כמה אסטרטגיות שכדאי לזכור כאשר אתה כותב מכתב ההתפטרות שלך:

כתוב אותו בפורמט מכתב עסקי:  כיוון שמדובר במכתב רשמי כי ייכנס קובץ העובד שלך, אתה צריך לעקוב מכתב עסקי כללי עיצוב. בפינה השמאלית העליונה של המכתב, כולל את פרטי הקשר שלך, את התאריך, ואת פרטי הקשר של המעסיק שלך. סיימתי את המכתב עם חתימת כתב היד ואת השם המוקלד שלך מתחתיה.

מדינת מועד התפטרות:  בסעיף הראשון, קובעת מועדת כי אתה תהיה לעזוב את מקום העבודה שלך. זהו החלק החשוב ביותר של מידע במכתבך, אז אתה צריך לכלול את זה מוקדם ככל האפשר במכתב.

לשמור את זה קצר:  אל תרגיש כאילו אתה צריך לספק כמות עצומה של פירוט. הדבר החשוב ביותר הוא לדבר היום האחרון שלך במשרד.

והסבר מדוע אתה מתפטר – אם מתאים:  האם כדאי לספר לבוס שלך למה אתה עוזב כל כך מהר? זה תלוי הסיבה שלך – אם אתה מספק בהתראה קצרה בגלל שאתה אומלל בעבודה או לשנוא המנהל או עמיתיך, אל תשתפו פרטים אלה. עם זאת, אם קיימות נסיבות מחוץ, כגון משבר בריאות, שיתוף הסיבות שלך עשוי לעזור המעסיק שלך חשים אהדה. זכור, ככל שניתן, עדיף להימנע גשרים בוערים במקום העבודה. עם זאת, שוב, לשמור קצר מכתבך – אתה לא צריך להיכנס לכל הפרטים הקטנים.

אמרתי תודה:  באותה הרוח של סיום הקשר שלך עם המעסיק שלך ביחסים טובים, להביע את הכרת התודה שלך עבור ההזדמנויות היו לך בעמדה. גם אם לא הייתה לך את החוויה הגדולה ביותר בחברה, קצר “תודה” לעתים קרובות זוכה להערכה רבה.

מציע לעזור במהלך המעבר (אופציונאלי):  מתן סיוע במהלך המעבר אינו נדרש אך היא נימוס להאריך. עם זאת, אם הנסיבות האישיות שלך ימנע ממך עוזר בשום צורה, אתה לא צריך לכלול את זה.

להגיה ועריכה:  הקפידו לקרוא היטב דרך מכתבך לפני שליחתו. תראה אם יש שגיאות כתיב או דקדוק. חשוב לשאול חבר או בן משפחה כדי לקרוא על מכתב גם כן. זכור כי אתה רוצה להשאיר רושם חיובי על החברה – מכתב התפטרות כתובה היטב, היטב בעריכה יעזור לך לעשות את זה.

לדוגמא מכתב התפטרות דוא”ל – בהתראה קצרה

נושא: התפטרות החל מיום 2 אוגוסט, 2019

בוב היקר,

אנא קבל את המכתב הזה כמו התפטרותי מ- ABC החברה. למרבה הצער, בשל סיבות בריאותיות, אני לא אהיה מסוגל לספק את ההודעה השבועית הסטנדרטית. היום האחרון שלי בחברה יהיה זה יום שישי, 2 אוגוסט, 2019.

אני מתנצל על ההתראה הקצרה. נהניתי לעבוד יחד מאין כמוה, למד כל כך הרבה מהניהול שלך. אנא תן לי לדעת מה אני יכול לעשות בימים הקרובים כדי לעזור להקל על המעבר.

תודה על ההבנה.

בכנות,

סמואל

טיפים כתיבת דוא”ל התפטרות

אתה יכול גם לבחור לשלוח הודעת ההתפטרות שלך בדוא”ל. זהו רעיון טוב במיוחד אם אתה צריך להתריע המעסיק שלך התפטרותך בהקדם האפשרי. גם אם התפטרת באמצעות דואר אלקטרוני, אם כי, אולי כדאי שתשקלו לשלוח מכתב מעקב בדואר עבור תיק העובד שלך.

קראו בהמשך כמה טיפים על איך לשלוח הודעת הדואר האלקטרוני שלך:

להשתמש בקו נושא מנקה:  שורת הנושא צריכה להעביר המטרה שלך ברורה לכתיבה כך המעסיק שלך קורא את זה מייד. אתה עשוי לכלול את השם שלך גם כן. לדוגמה, שורת הנושא שלך עלול לקרוא “Firstname LASTNAME – הודעת התפטרות,” או “Firstname LASTNAME -. התפטרות על MONTHDAY, 20XX”

תשמור את זה קצר. בדיוק כמו מכתב התפטרות, אתה רוצה שהדוא”ל שלך קצרה. כל שעליך לעשות הוא להצהיר כי אתה מתפטר, לכלול את התאריך אתה עוזב, ולהוסיף קצר תודה הצעת סיוע במהלך המעבר (אם אפשר).

עריכה, עריכה, עריכה:  אנשים נוטים לשכוח להגיה מיילים באותו אופן הם היו מכתב בכתב. בדיוק כמו מכתב התפטרות, הקפיד לקרוא דרך הדוא”ל שלך אם יש שגיאות כתיב או דקדוק. כמו כן, לוודא את הגופן הוא גדול מספיק וקל לקריאה.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *