מיומנויות רכות חשובות עבור Workplace הצלחה

Posted on

מיומנויות רכות חשובות עבור Workplace הצלחה


כאשר פונים לקבלת עבודה, אנשים רבים נוטים להדגיש מיומנויות הקשות שלהם – את הידע הספציפי ויכולות הנדרשים לצורך ביצוע עבודה מסוימת. אלה הם בדרך כלל מיומנויות כי ניתן להגדיר ולמדוד בבירור. זהו גם צורך להדגיש את המיומנויות רכות החשובות ביותר שאתה להחזיק, להראות מדוע אתה המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

כאשר אתם מחפשים עבודה או קידום, המיומנויות הרכות שלך יכולות להיות חשובות כמו מיומנויות הקשות כי נדרשות להשיג הצלחה בעבודה.

טיפ : מיומנויות רכות הן הרבה יותר קשה להגדיר ולמדוד – הם כישורים בין-אישיים או “אנשים” המסייעים לך לתקשר בצורה טובה עם אחרים במקום העבודה.

לא משנה את העבודה, אתה צריך לתקשר באופן יעיל עם מפקחים ואנשים מעל ומתחת לך על תרשים העבודה, כמו גם אחרים, כגון לקוחות, ספקים, חולים, תלמידים, וכו ‘

חברות מחפשות מועמדים עם שני הסוגים של מיומנויות בקבלה לעבודה ברוב העמדות. זה בגלל שאם יש לך גישה שלילית, לא יכול להסתדר עם אחרים, אינו מתקשר היטב, אינו פועל היטב כחלק מצוות, והם לא מסוגלים לחשוב בצורה יצירתית האנושות, הוא עלול לא משנה איך משכיל ומוכשר אתה.

אתה צריך לעבור כמה סט של מיומנויות לאנשים להסתדר בשום עבודה, לא רק מי שעובד ישירות עם הציבור. Indeed.com, באתר העבודה המוביל, שתף את המיומנויות רכות היקרות ביותר עבור מחפשי עבודה ועובדים.

Top Soft Skills מעסיק רוצה

הנה הכישורים הרכים החשובים השבע העליונים יש לשני ראיונות במקום העבודה, החל המנהל של ואמנם של גיוס, מייק Steinerd:

  • ממלא מקום בתור שחקן נבחר – זה אומר לא רק להיות שיתופי, אלא גם מוצג כישורי מנהיגות חזקים בעת צורך.
  • גמישות – זהו נכס יקר ביותר לעובדים. מי יכול להסתגל לכל מצב מהימן לא משנה מה שהושלך לעברם.
  • תקשורת אפקטיבית – זה הוא בעל חשיבות עליונה כמעט לכל עבודה. תקשורת כרוכה לבטא את עצמו היטב, להיות מאזין טוב ושימוש בשפת גוף מתאים.
  • פתרון בעיות תושייה – לא משנה מה המקצוע שלך, מיומנויות אלה הן קריטיות כאשר בעיות בלתי צפויות בהכרח להתעורר.
  • קבלת משוב – לא מקבלים את המשוב רק בחינניות אלא גם יישום המשוב, המקדמת צמיחה מקצועית.
  • האמון הוא מפתח – זה נאמר, זה גם חשוב תמיד יש את הידע וכישורים כדי לתמוך וביטחון עצמי. מאת להיות בטוחים ומסוגלים, מפקחים שלך, עובדים, לקוחות יאמינו במה שאתה אומר.
  • חשיבה יצירתית – היכולת לבוא עם פתרונות ייחודיים או חלופות לא יסולא בפז; הוא מניע חדשנות מגביר יעילות.

מיומנויות תעסוקה שינוי על פי איוב

כאשר אתם מחפשים בעמדת הנהגה, או כמנהל, או חבר צוות, אתם תרצו להדגיש נכסים שונים מאשר אם אתה מחפש משרה טכנית, למשל. המיומנויות הרכות אתה צריך להיות מנהיג אפקטיבי יכלול דברים כמו היכולת להאציל ולהציע ביקורת בונה.

טכנולוגיית מידע עמדות דורשות מיומנויות רכות כגון יצירתיות והיכולת להציג רעיונות ופתרונות ליחידים כמו גם קבוצות. מיומנויות תקשורת חזקה, הן בכתב והן בעל פה הם נכס חשוב לציין כי כמעט בכל תחום, בכל הרמות.

כיצד תן מעסיקים דע את יש לך כישורים

כאשר אתה כותב קורות חיים ומכתבי כיסוי, זה הכרחי על מנת להפנות את הכישורים שהמעסיקים מבקשים בחומרי יישום העבודה שלך. הדבר נכון גם כאשר אתה מראיין. סקור את תפקיד הפרסום, ולהיות מוכן לתת דוגמאות ספציפיות של מיומנויות שיש לך (הוא קשות ורכות) שמתאימות לדרישות התפקיד.

הקפד להציג כישורים הרכים שלך למנהל שכירת במהלך ראיונות ולהתמקד שמירת כישוריך צמרת בעבודה:

  • הצג את הגישה ואת ההתלהבות החיובית שלך לאורך כל הראיון.
  • האם לא פשוט להגיד שיש לך את הכישורים החברה צריכה – שתוכיח להם
  • הכן ביסודיות את הראיון, ויש לי כמה דוגמאות של מקרים שבהם השתמשת מיומנויות רכות שלך ביעילות.
  • יודע מספיק על העמדה והחברה לשוחח בנוחות בידענות עם המראיין. הפעולות יכולות לדבר בקול רם יותר מאשר מילים באמת, במיוחד במקום העבודה התחרותי.
Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *