כיצד לעבוד בצורה מסודרת כאשר אתה עובד בבית

Posted on

כיצד לעבוד בצורה מסודרת כאשר אתה עובד בבית

ארגון החיים בבית החיים ואת העבודה שלך היא קשה מספיק עבור כולם. מי שעובד בבית, אם כי, נתקל באתגרים מיוחדים בשמירה היא ההתחייבויות משפחתי עבודתם במקומות החוקיים שלהם כמו שני העולמים מתערבבים תחת קורת גג אחת.

כולם של הסגנון והיכולת לארגון שונה, כך גישת מידה אחת מתאים לכולם בהחלט לא עובדים. עם זאת, מקורות אלה לכסות את סוגי הדברים תצטרכו לשקול כאשר אתה הולך על ארגון חי עבודה ב-הבית שלך.

ארגון הזמן שלך

זמן הוא מצרך יקר. ניצול מקסימלי של הזמן שלך, על ידי ביטול הנסיעות, עומדת בראש הרשימה של הסיבות לעבוד בבית עבודה מהבית בשעה רבים ההורים, אבל הפעם הציל במקום אחד יכול להיות מבוזבז זמן אחר אם אתה לא לוקח את השליטה שלך זמן.

הגדרת ציפיות

ניהול זמן אפקטיבי להורי עבודה מהבית בשעה מתחיל ביצירה כמה כללי יסוד הוא המשפחה שלך ועל עצמך. אחד הכללים האלה צריך להיות כדי להגדיר את שעות העבודה שלך מראש. זה ימנע ממך עובד יותר מדי או מעט מדי עובדים, לפי הנטייה שלך. זה מביא המשפחה איזון טוב יותר כי כולם יודעים למה לצפות.

צמצום הסחות דעת

לא משנה כמה טוב אתה דבק כללים הקרקע שלך, יהיו הסחות דעת כאשר אתה עובד בבית. הם פשוט יהיו שונים מאלו לכרסם היום של עמיתיהם שלך בחזרה במשרד. לומדים את מה שהם בשבילך ואיך להתמודד עם הסחות דעת היא מיומנות חשובה.

בחירת מערכת לוח שנה

השתמש במערכת לוח שנה כי ניתן לשתף עם כל בני המשפחה. לוח שנה גוגל  עובד טוב במיוחד משום שהם חופשיים כך שהילדים יכולים כל יש משלהם, אבל יכול להיות שההורים גישה אליהם. כמו כן, ילדים לראות מה קורה אצל כל אדם אחר.

עבור לוח שנה כי לכולם יש גישה, יש גם תמיד לוח נייר תלוי במטבח. הבעיה היא בסוג זה של לוח השנה הוא שאתה לא צריך את זה איתך כשאתה אצל הרופא או באירוע ספר צריך להוסיף עליו. איפשהו בין לוח שנת נייר האלקטרוני המיושנת הוא תדפיס שבועי של כל האירועים הקרובים תלוי במקום בולט. יצירה זה כל לילה יום ראשון גם תעזור לך לזהות קונפליקטים בלוח זמני המשפחה במהלך השבוע הקרוב.

ארגון למרחבים שלך

כאשר חייהם המקצועיים והאישיים שלך מתרחשים באותו מקום, אתה צריך לדאוג לארגן כי המרחב הפיזי בצורה שתועיל לחברי הפרודוקטיביות עבור שני החלקים של החיים שלך.

סביבות עבודה

מרחב עבודה ייעודי חיוני לכל מי שעובד בבית. באופן אידיאלי, המשרד הביתי צריך להיות בחדר (עם דלת) שאינו משמש לכל מטרה אחרת. רובנו, אם כי, פשוט לא צריך את זה סוג של תוספת שטח בבתים שלנו, ולכן אנחנו צריכים להתפשר. זה יכול להיות בפינה של חדר, חדר שינה או בחדר האוכל. מה שחשוב הוא כי שטח מסוים זה מוקדש כי מטרה אחת. הגדרת המחשב נייד על השולחן במטבח אינו זכאי בתור במשרד ביתי!

עיצוב חלל המשרד הביתי עם החולשות שלך, שגר העבודה של שלך ואת הצרכים של המשפחה שלך בראש. האם אתה מוסח בקלות על ידי ילדים מתחרים על תשומת הלב שלך בזמן שאתה עובד? בחר מקום רחוק אזורי המשחק שלהם. האם אתה מנסה למלא תפקיד כפול באמצעות צפייה בילדיו בזמן שאתה עובד? שים את עצמך הסמוך להם. האם אתה צריך שקט עבור שיחות ועידה בוידאו וטלפון? פיק out-of-the-דרך חדר עם דלת, כמו שינה.

איני יודע מה תחום שתבחר עבור המשרד שלך, אתה צריך, לכל הפחות, שולחן, כיסא, מחשב וכמה מדפים או שטח אחסון אחר. קח את הזמן כדי להפוך אותו חלל מזמין, לקשט אותו עם תמונות או מזכרות באופן שעשוי לך חדרון במשרד. אתה צריך נהנה להיות במרחב הזה.

אל תתנו לאחרים להשתמש בשטח כשאינך, ואל תשתמש זאת בעצמך לפעילויות מחוץ לעבודה המקצועית שלך. לא לשלם את החשבונות שלך שם או למלא טפסים עבור השנה של בית הספר. שמירה אותן התחייבויות מקצועיות ואישיות נמס יחד מתחיל עם שמירת חללים נפרדים.

Spaces משפחה

השמירה כי סביבת העבודה המוקדשת ונפרדת היא הרבה יותר קלה אם יש לך את החללים האחרים בביתך המאורגן היטב. צור רכזת מידע המשפחה. בחר מקום שבו אתה לצבור מידע מש’ קשורה, אלקטרוני למשל שמגיע, ניירות מבית הספר, וכו ‘אם אתה משתמש בלוח שנת נייר או ברישום שבועי של אירועים, וכאן זה צריך להיות. אם הילדים שלכם לומדים בבית הספר, להפוך את החיים שלך קצת יותר קלים על ידי בעל סל להם להפקיד את כל המסמכים שהם מביאים הביתה מבית הספר. יש לך סל נפרד עבור חשבונות וניירת אחרת.

בחר את האזור שבו תוכל לארגן ולעבד את המידע הזה. זה יכול להיות באותו האזור שבו הוא שנצבר, או שזה יכול להיות סמוך סביבת העבודה הייעודית שלך. רק אל תערבבו אותו עם המסמכים קשורים לעבודה שלך. במקרה זה, זה בסדר לשלוף את המחשב הנייד ולהשתמש שולחן המטבח אבל ליצור מרחב שבו כל הפריטים הדרושים שייכים כאשר אתה לא עובד עליהם.

אתה עשוי להתפתות להשתמש במחשב העבודה שלך כדי להשלים משימות אלה. בדיוק כמו רבים מאיתנו אין חדרים נוספים שיכולים לשמש אך ורק למשרדים הביתה, אנחנו לא יכולים כל בהכרח להרשות ציוד מחשב נוסף. אם בכלל אפשרי, להשתמש לטאבלט או למחשב אחר לשימוש אישי. אם אתה מועסק telecommuter, ייתכן שכבר הוסכם כי הציוד חברה שאיננה לצורך שימוש אישי כחלק מהסכם telework שלך. אם אתה בעל עסק עצמאי או בבית, הוא עלול לחשוב שעדיף יש רק מחשב אחד אבל לשקול לקנות נטבוק זול או שימוש חוזר מחשב ישן. כשמערבבים לשימוש אישי ומקצועי של המחשב, לפני שאחרים ארוכים במשפחה שלך יהיה להשתמש בו גם כן.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *