כיצד למצוא עבודות מהבית העובדות שכירות עכשיו

Posted on

כיצד למצוא עבודות מהבית העובדות שכירות עכשיו

ככל שמגמת מגיפתה של שנת 2020 מתארכת, כאשר בתי ספר ועסקים סוגרים את שעריהם ברחבי המדינה, עובדים רבים (ומעסיקיהם) מגלים כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי לבצע את עבודתם מהבית.

זה כמובן לא אפשרי לכולם – אם פיטרו אותך משירות או משרות “ידניות” במסעדה, באירוח, בייצור או בתעשיות אחרות, אתה ודאי דואג כיצד תסיים להיפגש. זה נכון במיוחד לאנשים שיש להם ילדי בית ספר בבית.

בעוד שחברות גדולות כמו אמזון, וולמארט וטארגט שוכרות כעת אלפי עובדים חדשים ומגדילות שכר, אנשים שחייבים לטפל בילדיהם אינם יכולים לנצל את ההזדמנויות הללו.

חשוב : עם זאת, החדשות הטובות הן שעבודות עבודה מהבית שופעות כעת – וכנראה שיש לך את הכישורים שתוכלו להעסיק עבור אחד כזה.

למעשה, מחקר של FlexJobs על עבודה מרחוק מדווח כי “בחמש השנים האחרונות הוא צמח ב -44% וב -10 השנים הקודמות הוא צמח ל -91%.”

כך תוכלו למצוא הזדמנויות מהעבודה מהבית אשר ישלימו את הכנסותיכם כאשר המגיפה משחקת את עצמה.

מי שוכר?

אחד הטרנדים המרגשים ביותר בגיוס היה שחברות בתעשיות מרובות ארגנו מחדש את פעילותן כך שיכללו כוח עבודה מרוחק. זה נכון במיוחד בתחום שירותי הבריאות, ה- IT, שירות הלקוחות, הנהלת חשבונות, מכירות וחינוך / הכשרה.

ככל שטכנולוגיות מקוונות הפכו חזקות יותר, ניתן גם כעת לבעלי מיומנויות ניהוליות חזקות לעבוד מהבית בתפקידי מחשב / ניהול מרוחקים אלה.

באמת יש “משהו לכולם” בשוק העבודה מהבית. כמה מהעבודות הטובות ביותר לעבודה מרחוק כוללות משרות למוקד טלפוני ומחשבי, הזנת נתונים, עבודות קידוד ותמלול, משרות בשירות לקוחות, תפקידי שיווק ומשרות הדרכה / הוראה.

טיפ : עיין בטיפים הפנימיים הבאים למציאת המשרות המרוחקות והעצות כיצד למצוא את העבודה הראשונה שלך מהבית כדי ללמוד עוד על אפשרויות העבודה מהבית שלך.

התכונן לחיפוש עבודה

עדכן את פרופיל הלינקדאין ואת קורות החיים שלך . לינקדאין היא כלי נהדר לחיפוש אחר עבודות מהבית. זה גם מאפשר לך ליצור קשר נרחב עם מעסיקים שמבקשים באופן ספציפי להעסיק כוח עבודה וירטואלי. עדכן את קורות החיים שלך שם, והתמקד בציוד זה כדי להזכיר מיומנויות המוערכות מאוד בקרב עובדים מרוחקים.

הערה : הכישורים היקרים ביותר הנחשקים במועמדים לעבודה מרחוק כוללים כישרונות טובים למקלדת, ידע בתוכנת מחשב, גמישות וארגון. מודעת העבודה היא המקור הטוב ביותר שלך להחליט באילו ביטויי מילות מפתח להשתמש בקורות החיים שלך.

הרף את כישורי הטכנולוגיה שלך . הדרישה הכללית האחת לעובדים מרוחקים היא שיש להם ידע טוב בכישורי מחשב כמו שימוש במיקרוסופט אופיס, ניהול דוא”ל, הזנת נתונים, ניהול לוח שנה דיגיטלי, ועידת וידאו והודעות מיידיות.

שיעורי מחשבים מקוונים בחינם או זולים מוצעים על ידי ספקים הכוללים LinkedIn Learning, Udemy ו- Microsoft 365 Fundamentals.

חפש בלוחות עבודה מרוחקים

ישנם לוחות דרושים מקוונים המתמקדים כולה ברישום הזדמנויות עבודה-מהבית. חלקם, כמו FlexJobs, דורשים מנוי, אך אחרים חופשיים לשימוש.

FlexJobs

FlexJobs לא רק מספק רשימות שאורגנו בקפידה של משרות מרוחקות וגמישות, אלא הוא גם מציע מידע על חברות שמעסיקות עובדים, מבחני כישורים ומשאבי חיפוש אחרים לעבודה. (עלות: $ 14.95 לחודש עם מדי פעם הצעות מנויים של 50% הנחה.)

WeWork באופן מרוחק

WeWorkRemotely מציעה רשימות עדכניות לעבודות מהבית בשדות כולל Dev. אופים. ו- Sysadmin, עיצוב מוצר ו- UX, תכנות, ניהול ועסקים וניהול. (בחינם.)

מרחוק

מרחוק מרוויח את רווחיה על ידי חיוב מעסיקים לרשום משרות באתר שלה. הוא מציע מנוע חיפוש עבודה פשוט; פשוט הקלד את שם העבודה שאתה מעוניין בו כדי לראות מה יש שם. (בחינם.)

מרד מרוץ העכברים

מרד מרוץ העכברים מציע רשימות של “עבודות ביתיות” ו”גורמים צדדיים “. פשוט לחץ על התפקיד שאתה מעוניין בו ותנותב אותו למודעת התפקיד המקוונת של החברה השכירה. (בחינם.)

עבודת יד

כמו Fiverr , אודסק הוא רכב פופולרי עבור פרילנסרים כמו סופרים, צלמים, עורכים, גרפיקאים, מעצבים באינטרנט כדי למצוא הופעות. הוא מציע גם הזדמנויות עבודה-מהבית עבור פרילנסרים בהנדסה ואדריכלות, מדעי נתונים ואנליטיקס, משפטים, תרגום, תמיכה מנהלית, שירות לקוחות / תמיכה טכנית, מכירות ושיווק, וחשבונאות.

חפש בלשכות משרות כלליות

ל- Glassdoor יש רשימה של חברות המעסיקות כעת משרות מרוחקות לחלוטין. עבודות מהבית מפרסמות גם באתרי משרות מובילים כמו Monster, אכן ו- CareerBuilder – חפש בעזרת מונחים כמו “מרוחק” ו”ווירטואלי “כדי למצוא עמדות פתוחות.

טיפ : אכן הוסיף מסנן חיפוש כך שמחפשי העבודה יוכלו למצוא בקלות תפקידים שזוהו כמרוחקים. לחץ על “מרחוק” בראש דף תוצאות החיפוש כדי לגשת לרשימות.

מונחי החיפוש הטובים ביותר לשימוש

כדי לראות מה יש בחוץ, הזן ביטויים של מילות מפתח כמו “לעבוד בבית”, “לעבוד בבית”, “לעבוד מהבית”, “מרחוק”, “טלקומוניקציה” ו- “מקוון” לחלון החיפוש. אתה יכול לצמצם את החיפוש על ידי הזנת כותרת התפקיד בה היית מעוניין (דוגמה: “עוזר ניהול מרחוק”).

טיפ : יתכן שתצטרך לעבוד קשה יותר כשאתה משתמש באתרים אלה כדי לבדוק אם תפקיד שפורסם הוא למעשה תפקיד עבודה מהבית. קרא כל תיאור תפקיד בעיון.

השתמש במשרות לינקדאין

משאב נפלא נוסף הוא מנוע חיפוש העבודה בחינם של לינקדאין . הזן את שם העבודה שלך בשדה “חיפוש עבודות” ואת המילה “מרחוק” בשדה “מיקום”. עקוב אחר ההוראות בפרסום המשרות כדי ליישם בקלות.

כמו כן, חפש בלינקדאין באמצעות ה- hashtags כמו #hiring עכשיו, # remote, # remotejobs ו- #remotework. אתה יכול לעקוב אחר תגיות ה- hasht לסקירת הפוסטים האחרונים.

בקר באתרי החברה

לאחר שנודע להם כי כוח אדם וירטואלי יכול לחסוך להם כסף רב, חברות מסוימות יישמו תוכניות שכירה אקטיביות לעבודות עבודה בבית. FlexJobs מציעה רשימה חשובה של 100 החברות המובילות עם משרות מרוחקות; אלה כוללים את אפן, ליונברידג ‘, VIPKID, וויליאמס-סונומה, UnitedHealth Group, אטנה ואמזון. ל- FlexJobs יש גם רשימה של 20 חברות מרוחקות לחלוטין המעסיקות עובדים כעת.

אם יש חברה שאתה מעוניין לעבוד בה במיוחד, כמו אמזון, כדאי שתבדוק את החלק “גיוס עובדים” או “משרות” באתר החברה שלה.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *