איך להפוך Freelancing לקריירה

Posted on

איך להפוך Freelancing לקריירה

היופי של עצמאי הוא שאתה יכול לגרום לזה לעבוד בתנאים שלך. אם אתה רק צריך קצת כסף או רוצה לפתח מיומנויות באזור חדש, אתה יכול לעשות את זה במשרה חלקית, בנוסף לעבודת הרגילה, במשרה מלאה שלך – או שאתה יכול לעשות את זה במשרה מלאה שלך, עם קצת תכנון זהיר והרבה עבודה קשה, ואף פעם לא צריך לחזור לחווית החדרון שוב. הנה איך להתחיל.

איך להפוך Freelancing לקריירה

1. להירטב הרגליים
רוב האנשים יגידו לך לעשות תוכנית לפני שתתחיל. אם יש לך עבודה, כרגע, הייתי מציע בדיוק את ההפך: לפני שאתם מתחילים לחשוב על מה שאתה רוצה הקריירה העצמאית שלך להיראות כמו, לקבל את הרגליים רטובות על ידי נקיטת מספר הופעות בזמן שאתה עדיין מועסק.

ישנם שני יתרונות עושים את זה. קודם כל, זה מאפשר לך לשים קצת מזומנים בצד לפני שאתה מבצע את הקפיצה עצמאית במשרה מלאה. אתה צריך שלושה עד שישה חודשים של הוצאות מחייה, בתוספת הזנק עלויות, על מנת להתחיל את הקריירה שלך עצמאית ממצב מאובטח.

שנית, זה מאפשר לך לנסות סוגים שונים של לקוחות משרות, ו לחשב את סטיות לפני שאתה מתחייב עיקר שעות העבודה שלך למשהו שאתה לא יכול ליהנות חודש מהיום.

2. ערכו תוכנית
לאחר ניסויים עם כמה סוגים שונים של הופעות ולקוחות ויש לי מושג כללי על מה אתה רוצה לעבוד על, זה הזמן לעשות תוכנית. גם אם אתה לא מנסה להרשים משקיעים, כתיבת תוכנית עסקית יכולה לעזור להבהיר את מטרותיך ולמפות תוכנית גסה של מה ההצלחה נראית בעיניך. כמה שאלות שכדאי לזכור:

  • איזה סוג של עבודה אתה אוהב ושנאה?
  • מה ההצלחה נראית כמו לך?
  • כמה כסף אתה צריך כדי לשבור אפילו, כדי לחסוך כסף, כדי להרגיש כאילו אתה כבר “עשה את זה”?
  • מי המתחרים שלך, ומה הם מציעים?
  • מה אתם מציעים כי המתחרים שלך לא?
  • מה אתה רוצה שהעסק שלך להיראות כמו כמה חודשים מהיום, בשנה הבאה, ובעוד חמש שנים?
  • האם אתה רוצה שעובדים בשלב כלשהו, ​​או האם אתה רוצה לעבוד על משלך?
  • מה אתה רוצה יום העבודה שלכם נראה?

אל תשכחו לתכנן למס רבעוני משוער; ויליאם פרז מציע מדריכים כדי לאמוד הללו ולשלם להם. בסופו של דבר, תצטרך גם להחליט אם אתה רוצה לשלב, אבל אתה לא צריך לעשות את ההחלטה הזאת לפני שתתחיל.

3. הגדרת המחירים שלך
סיבה נוספת לנסות עצמאי בזמן שאתה עדיין עובד אצל מעסיק הוא לקבל הזדמנות להגדיר השיעורים שלך – ולשנות אותם. אם אתם כמו רוב פרילנסרים ניצנים, אתה בטח לדרוש מחיר נמוך מדי עבור שירותיך בהתחלה. אם אתה עושה כמה הופעות מבחן לפני שאתה מתחייב עצמאי במשרה מלאה, תצטרך הזדמנות לעשות טעויות אלה בזמן שאתה עדיין יש הכנסה קבועה.

הדרך הטובה ביותר להגדיר השיעורים שלך היא להבין מה אתם עושים עבודה דומה בעבודה במשרה מלאה שלך, ואת לתכנן תעריף לשעה. אל תשכחו לכלול דברים כמו הטבות, זמן חולה, וציוד משרדי בעת ביצוע החישובים שלך. ואז אתה יכול גם לחייב את הלקוחות שלך שעות או לפי הפרויקט, לאחר העריך כמה שעות בכל פרויקט ייקח.

4. דגש על הלקוח האידיאלי שלך
די מהר, תתחיל לקבל תמונה של חברות ויחידים אתה עובד עם מיטב. הלקוח האידיאלי שלך יהיה את התערובת הטובה ביותר של סוג העבודה, סגנון עבודה, לוח זמנים, ופיצויים. ייתכן, למשל, לגלות כי אתה אוהב לעבוד עם חברות סטארט-אפ הטוב ביותר, כי אתם מעריכים עובדים על קיצוץ בפרויקטי קצה ולא רוצה יום עבודה 9-to-5 – או אתה עשוי לגלות כי יותר חברות שהוקמו יותר כלכלית אמין , ו לסטות לכיוון שבהם מתמלא בסגל הלקוח שלך.

ואז יש את החתיכה התרבותית. לכל אחד יש ערכים וציפיות שונים של שיתוף עובד ולקוחות. אולי אתה רוצה לעבוד עם אנשים שהם ידידותיים וחמים, או דייקנים ומדויקים, או כבוד הגבולות שלך מבחינת הזמן, או כל שילוב של אלה. דע, ולחפש חברות ונקודות המגע מסכימות.

5. לקדם את עצמך
חלוף הימים כאשר אתה צריך לקנות שטח בעיתון כדי לקדם את העסק החדש שלך. עכשיו, ייתכן שתוכל להתחיל הקריירה העצמאית שלך מבלי לבזבז אגורה בודדת אחד, רק על ידי והחזקת את שירותיך בפייסבוק, לינקדאין, Tumblr, וטוויטר.

הדבר החשוב הוא להיות מוכן להושיט יד. כאשר אתה עושה את הקפיצה, לספר הקשרים שלך כי אתה עושה כך. תתפלא כמה עסקים אתה יכול ליצור פשוט על ידי פרסום ברשתות החברתיות השונות שלך ולתת יודעים טובים מכולם כי אתה מחפש סוג מסוים של עבודה.

6. רשת
פרילאנסרים צריך קשרים כדי לשמור מקבל עבודה חדשה, אבל הם גם צריכים אותם כדי ליצור את תחושת הקהילתיות עובדי המשרד יש וקבלנים לפעמים חסרים. החדשות הטובות הן, כי אתה לא צריך להיות אדם מסיבת קוקטייל או ללמוד לאהוב שיחת חולין בכדי להפוך נטוורקינג מומחה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להיות אמין, נעים לעבוד איתו, ופתוחה ביצוע מכרים חדשים.

שוב, מדיה חברתית נקטה הרבה של העבודה הקשה של קשרים בזיוף. זה גם רעיון טוב כדי לבדוק את הצטרפותו איגודים מקצועיים בענף שלך, אם לא עשית זאת עדיין, על מנת לשמור על גבי חדשות ומגמות ויש להם גישה להזדמנויות חינוכיות שיכול לעזור לך לחדד את היכולות שלך.

7. שים עין על הכדור
לבסוף, הדבר החשוב ביותר לעשות על מנת להפוך את הצלחה של עצמאי היא לבחון מחדש את מטרותיכם מעת לעת. אתה לא תמיד קלע מחוץ לפארק על הנדנדה הראשונה, אבל אתה לא צריך. כל מה שאתה צריך לעשות זה לשמור מתנדנד.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *