מה לכלול מחלקת החינוך של קורות חיים

Posted on

מה לכלול מחלקת החינוך של קורות חיים


מהי הדרך הטובה ביותר כוללת את ההשכלה שלך בקורות החיים שלך? במקטע החינוך של קורות החיים שלכם, רשמו את בתי הספר שבהם השתתפת, התארים לך להשיג, GPA שלך אם אתה סטודנט או בוגר טרי, וכל פרסים מיוחדים והכבוד שאת הרוויח.

אתה צריך להתאים את סעיף החינוך של קורות החיים שלך כך שתתאים לנסיבות שלך, כולל אם אתה עדיין סטודנט, כמה עבודה יש ​​לך ניסיון, וכמה אקדמיים הישגים יש לך. על ידי הכללת המידע הנכון בפרק החינוך של קורות החיים שלך, אתה יכול להרשים את המעסיק שלך ולהבטיח בראיון.

מה לכלול מחלקת החינוך של קורות החיים שלך

המידע החיוני לכלול בסעיף החינוך הוא התואר שלך (הים) ובתי הספר שהשתתפת בו.

גם אתה יכול לתת פרטים ספציפיים יותר, כולל ראשיות ומשניות שלך. אתה יכול לכלול גם השנה אתה בוגר, למרות שאינו נדרש.

כולל ממוצע הציונים שלך (GPA) אם אתה לומד כרגע, או 1-2 שנים מבית הספר, ואם GPA שלך הוא חזק (על 3.5 ומעלה).

כמו כן, כוללים כל בהצטיינות או פרסים שקיבלתם בבית הספר. אלה יכולים לנוע בין בהצטיינות לטינית (כגון בהצטיינות או בהצטיינות יתרה ) כדי מצטיין דיקן כדי פרסים אחרים. אתה יכול לכלול גם מועדוני משלימות, קבוצות צדקה, או ארגונים יווניים איפה הייתם פעילים ו / או החזיק בתפקיד מנהיגות.

כמו כן, כוללים כל קורסים ואישורים לפיתוח מקצועיים. ניתן גם להציג רשימה של כל הרשיונות יש לך, אלא אם כן יש לך חלק נפרד של קורות החיים שלך שבו אתה יכול לכלול מידע זה.

איפה לשים את חינוך הסעיף של קורות החיים שלך

סטודנטים נוכחיים או בוגרי מכללות אחרונים סבירים להניח שירצו לשים את סעיף החינוך לכיוון החלק העליון של קורות החיים. הסיבה לכך היא ניסיון עבודה מוגבל בדרך כלל יש תלמידים. במקרה זה, אתה רוצה להדגיש את הצלחותיהם האקדמיות שלך.

אם היית מבית הספר לפחות כמה שנים, ייתכן העבר קטע זה לכיוון החלק התחתון של קורות החיים שלך. בשלב זה, יש לך ניסיון בעבודה מספיק כדי להדגיש, כי אתה לא צריך להסתמך על החינוך שלך.

טיפים עבור מחלקת החינוך של קורות החיים שלך

קחו למשל סעיפים קטנים. אם יש לך הרבה פרטים לכלול בסעיף החינוך של קורות החיים שלך, שיקלו סעיף זה לאזורי משנה. הסעיף העיקרי עשוי לכלול בתי הספר במעלות שלך, ואז אתה יכול להכיל קטעים אחרים כגון “פרסים וכיבודים,” “סמכות,” ו “פיתוח מקצועי.” אם אתה מקיים תפקיד הנהגה בארגון מזוהה-ספר (כגון מועדון, ספורט, או ארגון יווני), אתה יכול לפרט כי מתחת לקו פרסים וכיבודים.

לספק פרטים (אם שימושי). אם תת-המכללה לאוניברסיטה שלך ידועה ורלוונטי (למשל, לומר לך סיים את בית הספר האירוח של האוניברסיטה שלך והם פונים לקבלת עבודה בתחום האירוח) אתה יכול לכלול את זה לפני שאתה כולל שם האוניברסיטה שלך. לדוגמא, אתה יכול לומר “בית ספר של בתים, מכללת XYZ.”

אתה יכול להשאיר את GPA שלך. אם אתה סטודנט או בוגר טרי ו GPA שלך לא היה גדול, אבל יש לך שבחים אחרים, פשוט לעזוב את GPA החוצה ולשים משהו אחר, כמו “מקבלי הפרס XYZ.” ברגע שאתה מחוץ לבית הספר במשך כמה שנים, אתה צריך לקחת GPA שלך מתוך קורות החיים שלך, לא משנה מה.

אתה יכול לעזוב את בית ספר תיכון (אחרי זמן מה). ברגע שיש לך כבר בקולג ‘במשך שנה או משהו כזה (או ברגע שאתה באיזושהי אחרים של לימודי המשך), אתה יכול להשאיר את התואר בתיכון שלך GPA מתוך קורות החיים שלך. עם זאת, כדאי להזכיר תעודת בגרות (או GED) אם היא בדרגה הגבוהה ביותר שלך.

תגיד את האמת. זה מאוד קל עבור מעביד לאשר או לא את מידע חינוך קורות החיים שלך הוא אמיתי או לא. הוא או היא יכולה פשוט לבדוק התמליל שלך. לכן, אם להיות כנה. לדוגמה, אם אתה לא מרוצה GPA שלך, לעזוב את זה, אבל לא עושים את זה.

קורות חיים תבנית סעיף החינוך

אתה יכול להשתמש בתבנית הבאה כדי לעזור לבנות מחלקת החינוך של קורות החיים שלך. זכור כי אתה יכול לשנות ולהסיר כל המידע הזה כדי להתאים לנסיבות שלך ואת העבודה שלשמה אתה מתראיין.

מחלקת החינוך

מכללה שם
שנת לימודים
לתואר, סרן, ו מינור
GPA

פרסים ואותות הוקרה
כלולות כל הישגים אקדמיים כאן, כוללים כיבודים לטיניים, כיבודים בתוך הגדולות שלך, ועוד.

סמכות
כלולה כל הסמכות מקצועיות או חינוך שקבלת.

פיתוח מקצועי
כלול כל חוויות פיתוח מקצועיות, כולל קורסים (הוא באינטרנט והן לאדם) וסמינרים. ייתכן גם להזכיר כאן אם אתה חבר של כל ארגונים מקצועיים רלוונטיים. אם אתה מחזיק בעמדה בתוך הארגון, להזכיר כי גם.

קורות חיים השכלה סעיף דוגמה # 1

מכללת Huntown
מאי 20XX
תואר ראשון באנגלית, מחלקת מכבדת
3.8 GPA

קורות חיים השכלה סעיף דוגמה # 2

חינוך
XYZ מכללת
תואר ראשון ב עיתונאות

פרסים ואותות הוקרה
בהצטיינות יתרה
ABC פרס עבור מרכזי עיתונאות מצטיינים

הסמכות
רמה 1 הסמכת תקשורת אסטרטגית

התפתחות מקצועית
רכזת הכנס, XYZ עיתונות איגוד אמריקה

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *