הסמכות טכנולוגיות מידע המדורגים למתחילים

Posted on

 Top 10 IT הסמכות למתחילים

השכר השנתי החציוני עבור אנשי מקצוע טכנולוגיית המידע היה על 84,000 $ נכון ליום 2017, על פי נתוני הלשכה העבודה האמריקני לסטטיסטיקה . זה יותר מכפול מהשכר השנתי החציוני עבור כל מקצועות בשילוב. מחשבים ממלאים תפקיד פונקציות מרובות במשך כמעט כל מקצועות, ומישהו חייב לטפל בכולם, מה שהופך את המקצוע אותו אחד הולך וגדל. BLS פרויקטים בתעשיית להוסיף יותר מחצי מיליון משרות בעשור שהסתיים ב 2026.

רוב המשרות בשכר הגבוהות IT דורש צורה כלשהי של הסמכה, אם כי, לכן חשוב לדעת איזה סוג של אימון יהיה צורך תלוי קריירת IT הספציפית שאתה רודף.

CRISC: מוסמך ובקרת סיכוני מערכות מידע

על פי איגוד הביקורת ובקרת מערכות מידע (ISACA), מבטיח הסמכה זו שהמחזיק הוא בקי היטב סיכונים למערכות מידע, ואז בעיצוב / יישום פתרונות. הסמכה זו, על פי כישורי ה- IT בדו”ח השכר, יש משכורת ממוצעת של 119,227 $ לשנה ומהווה הסמכה טובה למעונייני עמדות אבטחת מערכות מידע.

CISM: מנהל אבטחת מידע מוסמך

עוד הסמכת ISACA, הסמכת CISM מכירה מיומנות בניהול אבטחת מידע, כמי שמנהל, עיצובים, ואבטחת מידע מעריכ עבור ארגון נתון. יש אישור זה כמה תנאים מוקדמים, כגון אישורים קיימים כמו GIAC. על פי דו”ח מיומנויות שכר, בעלי הסמכה זו מרוויחים בממוצע 118,348 $ לשנה.

CISSP: Professional אבטחה מערכות מידע מוסמך

כמו CRISC ו CISM לעיל, הסמכה זו מזהה בקיאות אבטחה וניהול סיכונים, כמו גם אבטחת פיתוח תוכנה. השכר המדווח השנתי הממוצע עבור בעלי הסמכה זו הוא 110,603 $.

PMP: Project Management Professional

עם משכורת שנתית ממוצעת של 109,405 $, את הסמכת PMP מן המכון ניהול פרויקטים (PMI) מבטיחה, על פי PMI, “אתה מדבר ומבין את השפה הגלובלית של ניהול פרויקטים.”

CISA: מבקר מערכות מידע מוסמך

עוד הסמכה IASCA, את CISA מבטיחה כי רואי החשבון מערכות מידע יש את הכישורים הדרושים כדי להעריך מערכות ופעל מומלצות כדי “אמון תמיכה ב וערך ממערכות מידע.” השכר הממוצע של בעלי CISA הוא 106,181 $.

CCDA: עמית עיצוב מוסמך סיסקו

CCDA  היא ההסמכה של סיסקו עבור תכנון רשת. ודא שאתה מאושר עם עוד הסמכת סיסקו (כגון CCNP ניתוב ומיתוג או כל הסמכת CCIE), כפי שזה דרישה עבור CCDA. ההכנסה הממוצעת של בעל CCDA היא 99,701 $. הסמכה זו, יחד עם CCNP, טובה שיש אם אתה מעוניין להיות מהנדס רשת .

ניתוב ומיתוג CCNP

בשלב 97,038 $ לכל משכורת שנתית ממוצעת לשנה, ניתוב CCNP הסמכת Switching הוא טוב עבור מישהו עם לפחות אחת לשנה של רשת ניסיון ומבטיח כי הבעל יכול ליישם ולתחזק רשתות אזור רחב ועבודה עם מומחים על פתרונות.

MCSE: מהנדס מערכות מוסמך של מיקרוסופט

מיקרוסופט שינתה את אופיו של פתרונות מומחה מוסמך של מיקרוסופט  כדי להיות יותר של הסמכה נרחבת התמקדות ביישום הטכנולוגיה מעל מגוון רחב של גרסאות במקום אחד התמקד בתחומים ספציפיים. עם זאת, MCSE עדיין הסמכה מכובדת מאוד להשיג, לבין השכר הממוצע עבור מחזיקי MCSE הוא 96,215 $ לשנה.

קרן v3 ITIL

הסמכה-the v3 ITIL מאסטר ITIL -recognizes מי יכול ליישם מושגים ITIL של פתרונות IT באיכות במצבים של העולם האמיתי. השכר השנתי הממוצע עבור מחזיקי הסמכת מאסטר ITIL הוא 95,434 $.

CEH: רואי האקר אתי

CEH הוא ניטראלי ספק (לא קשור כל מותג) הסמכה לעובדי טכנולוגיית מידע המעוניינים להתמחות “באופן חוקי” האקרים זדוניים פריצה, באמצעות אותו הידע וכלים המשתמשים האקרים זדוניים. שתי שנות ניסיון ביטחונית עדיפה לפני קבלת CEH. השכר השנתי הממוצע עבור בעל CEH הוא 95,155 $.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *