איך שאל אם עמדה זו עבודה מהבית

Posted on

איך שאל אם עמדה זו עבודה מהבית

אם חברה לא נאמר במפורש עמדה היא עבודה telecommute בתיאור, אז סביר להניח שהוא אינו מתכוון לשכור telecommuter ישירות. וזה די נפוץ. תקשוב מרחוק הוא לעתים קרובות הטבה המותרת לאחר שעובד הוכיחה את התפוקה שלו או שלה במשרד. וגם ההחלטה נעשית לעתים קרובות על ידי מנהלי פרט, גם אם לחברה יש מדיניות מבית.

אם אתה לא תקבל עמדה זו לא עבודה מבית, אז יש לך הרבה מה להפסיד לשאול אותו ישירות אם מבית אפשרות בתנוחה זו. אבל אתה כנראה עדיין רוצה לחכות עד הצעה נעשתה או בהמתנה.

עם זאת, רק בגלל חברה לא לשכור telecommuter ישירות לא אומר שאין אפשרות של עמדה להפוך עבודת telecommute בעתיד. ואם אתה עדיין רוצה את העבודה גם אם אין מבית מותר, תצטרך להיות עדין כדי לברר על המדיניות מהבית של חברה.

אם חברה היא לא מהבית ידידותי, לשאול על מהבית יכול לפגוע הסיכויים שלך ברצינות לקבל את התפקיד. קח צעד-אחר-צעד גישה כדי ללקט מידע על מהבית.

ראשית, מחקר

אם אתם מכירים מישהו שעובד בחברה (אשר אינה מעורבת בתהליך הקבלה), לשאול איך telecommute ידידותי זה. האם הוא או היא יודעת מי telecommutes? אם כן, באיזו תדירות? האם יש מדיניות מהבית?

אם אתה לא יודע שום יודעי דבר, לחקור את החברה כדי לקבל תחושה של יחס בעיות בין עבודה לחיים. קריאת כתבות חדשותיות אודות החברה. עזיבת רשימות של חברות ידידותיות telecommute. חפש רמזים בתיאור התפקיד. האם זה מזכיר “גמישות” או הטבות עבודה לחיים אחרות?

אבל יש לזכור כי רק בגלל חברה מאפשרת קצת מבית, זה לא אומר את המיקום אתה מתראיין יכול להיות telecommuted.

שאל שאלות עקיפות

פנו אלינו בנוגע שעות ואת מיקום המשרד. (האם עמדת ממוקם המשרד הזה? מהן השעות של העבודה?) אלו הן שאלות מזיקות שעשויים להניב מידע כלשהו. נסה לאסוף רמזים עדינים על יחסם של המראיינים שלך בנושאים בין עבודה לחיים. האם הם נראים פתוחים שעות גמישות?

אם הסימנים טובים (הן על עמדות מהבית בשבילך מקבל הצעה), להחליט אם אתה רוצה להיות קצת יותר ישיר על זה על ידי שאילת שאלות כלליות לגבי מדיניות מהבית / ושעות עבודה גמישות של החברה. אם מהבית מותר, אבל רק על בסיס כל מקרה לגופו, מומלץ לעצור כאן. חכה עד שאתה כבר בעבודה לזמן כדי להעלות מהבית שוב.

לשאול ישירות, אם אתה מעז

אם חברה היא לא מהבית ידידותי אתה שואל על תקשוב מרחוק ישירות, אתה כנראה לא תקבל את העבודה. אז לבסס את החלטותיך על כמה להמשיך את זה על כמה אתה רוצה את העבודה אם אתה לא יכול מהבית בכלל.

אם אתה מחליט לשאול אם המיקום יכול להיות עבודה מהבית, לחכות עד הצעת עבודה נעשית. נסה לשים ספין חיובי על תקשוב מרחוק עבור החברה, כלומר, ביטול הנסיעות יגרום לך יותר פרודוקטיביים, זה היה חוסך משרדים, וכו ‘

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *