עובדות קריירה בסיסית אודות מכירות משרות

Posted on

עובדות קריירה בסיסית אודות מכירות משרות

איך הם השכנוע שלך? אם ענית “מצוין,” אז עבודה במכירות יכול להיות מתאים לך. כמו איש מכירות, תצטרך לקבל אנשים, תאגידים, או ארגונים לקנות מוצרים או שירותים מן החברה שאותה אתה מייצג. אתה יכול להגדיר את מראות על העבודה במגוון של תעשיות כולל ייצור, קמעונאות, טכנולוגיית מידע, חקלאות, תרופות, בריאות, שירותים פיננסיים, תחבורה, אירוח, ושירותים מקצועיים.

מקצוע המכירות יכול לרכול מוצרים שונים. בין המוצרים והשירותים שהם מוכרים הם בגדים, מכוניות, מניות ואגרות חוב, תרופות, ציוד רפואי, ביטוח, טכנולוגיית מחשב, אלקטרוניקה, ציוד חקלאי, שטחי פרסום או זמן, בעלי חיים, חופשות, ונדל”ן. איש מכירות בדרך כלל מתמחה בענף אחד או סוג של מוצר.

עובדות בסיסיות על מכירות משרות

  • נכון 2016, לשכת העבודה האמריקנית לסטטיסטיקה (BLS) מעריך מעל 14.5 מיליון אנשים שעבדו במכירות ועיסוקים קשורים. נתון זה אינו כולל עובדים עצמאיים.
  • התחזית עבודה עבור השדה הזה הוא טוב. מצפה BLS חמש צמיחת עבודת האחוזים בתחום זה בין 2014 ו 2024, המהווה רק כ מהר ככל ממוצע עבור כל עיסוקים. זה יגרום כ 778,000 מקומות עבודה חדשים במכירות.
  • מכירות עובדים אלה מועסקים במקצועות הקשורים המשתכרים שכר שנתי חציוני של 26,590 $ ב מאי 2016. השכר השנתי של כל העיסוקים היה 37,040 $, מה שהופך הרווחים בתחום זה קצת נמוך יותר מאשר לאחרים.
  • הפיצוי של פרט קרובות כולל משכורת בסיס בתוספת עמלה, אשר מחושבת בדרך כלל כאחוז מהמכירות אחד עושה.

הוא מכירות איוב מתאים לך?

קריירה בתחום המכירות, כמו כל עיסוק אחר, הוא לא בחירה טובה עבור כולם. זה יכול או לא יכול להיות מתאים לך. לפני שאתה לנוע קדימה, אתה צריך לקבוע אם יש לך מה שנדרש כדי להצליח בתחום זה. כפי שהוזכר קודם לכן, כדי להצליח במכירות, אתה חייב להיות משכנע. מיומנויות תקשורת מצוינות חיוניות. אתה חייב להיות מאזין טוב, כמו גם יש את היכולת לתקשר היטב מילולי. יחסי אנוש למופת יאפשר לך להתחבר עם אחרים.

מחויבות עובדים קשה והרבה סבלנות יש צורך גם. זה לפעמים לוקח הרבה מאמץ כדי לסגור מכירה, ואתה עשוי צריך לחכות בסבלנות בעוד לקוח מפצה את דעתו או שלה. דחייה היא נפוצה, כך שאתה חייב להיות בעל עור עבה גם כן.

קריירת מכירות

מהן האפשרויות שלך אם אתה רוצה לפתח קריירה בתחום המכירות? תפקידים תעסוקתיים כמה נופלים תחת מטריית המכירות. הם כוללים עובדים שפע של סביבות כולל חנויות ומשרדים. אנשים שעובדים במסגרות אלה אמורים להיות במכירות בפנים. כמה אנשים עובדים במשרות מכירות להיפגש עם לקוחות בבתים או עסקיהם בתיאום מראש. אחרים הולכים מדלת לדלת, מה שהופך ביקורים לא מתואמים ללקוחות פוטנציאליים. זה נקרא מכירות מחוץ.

  • נציגי מכירות פרסום
  • סוכן ביטוח
  • סוכני נדל”ן וברוקרים
  • איש מכירות
  • מהנדס מכירות
  • ניירות ערך, סחורות, ושירותי פיננסי סוכן מכירות
  • סוכן נסיעות
  • נציג סיטונאי מכירות ייצור

כיצד לבחור עבודת מכירות טובה

עם כל כך הרבה תעשיות ומוצרים לבחירה, איך אתה יכול להחליט מה למכור?

ישנם מספר קריטריונים שכדאי להסתכל בבחירת עבודה במכירות. אתה צריך לשקול הכנסה פוטנציאלית, התעניינותך המוצר שאתה מוכר, וביטחון תעסוקתי בעת קבלת החלטה.

אמנם רווחים לא מתואמים לחלוטין עם סיפוק בעבודה, תוכל, כמובן, הצורך להתפרנס. ג’ובס למכור ניירות ערך וסחורות; מכשירי השקעה אחרים; שירותים פיננסיים; שרף, גומי סינתטי, סינתטי מלאכותי סיבים סיבים ייצור הצעת פוטנציאל ההשתכרות האופטימלית בהתאם BLS.

אחרי שאמר את זה, אם יש לך עניין מועט במוצרים אלה, הדבר ישפיע המוטיבציה שלך. פחות מוטיבציה תוביל למכירות פחות, אשר, בתורו, לגרום לך רווחים נמוכים יותר אם הפיצוי הכולל עמלה או לאבד את העבודה שלך אם המעסיק שלכם הוא מרוצה מהביצועים שלך. כמו שחשוב הוא להתפרנס, אתה צריך גם לחשוב על התעניינותך המוצר שאתה מוכר.

לבסוף, אתה צריך לדעת שאתה תוכל למצוא תעסוקה.

אם אתם מעוניינים בענף מסוים או סוג המוצר, אבל יש כמה מקומות עבודה זמינים, אתה צריך לחפש באזור אחר שבו לעבודה. בדרך כלל, ככל הביקוש למוצר, את ביטחון לתפקיד גדול יותר של עובדים שמוכרים אותו. הכי העבודות המאובטחות הן בתעשיות טכנולוגית הבריאות ומידע.

חינוך והדרכה

ההכנה שלך עבור עבודה במכירות תלויה במוצר שאתה מוכר. אתה עשוי להזדקק לכל היותר תעודה בגרות למכור מוצרים מסוימים, אבל אם אתם מחפשים עבודת רוכלות מוצרים מדעיים או טכניים, למשל, מעסיק רק יעסיק מועמדים שיש להם תואר אקדמי. כדי הביטוח למכור, תצטרך גם תואר. תואר ראשון הוא אופציונלי עבור פרסומת נציגי מכירות, אבל מרוויח אחד ישפר את הסיכויים שלכם משמעותית של השגת עבודה.

ייתכן שיהיה עליך רישיון מקצועי, בהתאם למוצר שאתה רוצה למכור. לדוגמא, אנשים שמוכרים מכשירי השקעה, מוצרים פיננסיים, ביטוח חייבים להיות מורשים.

איך להשיג עבודת מכירות

בין אם אתם מחפשים משרה ברמה או עבודה טובה יותר מזו הנוכחית שלך, ישנם אתרים ספציפיים מכירות עבודה שיכולה להיות רק בעמדה שאתה מחפש אתה יכול גם להשתמש באתרי תעסוקה כלליים כמו Indeed.com. מעסיק לפרסם פתחים ישירות ואכן, והאתר גם אוסף רישומי עבודת מאתרי חיפוש עבודה אחרים, ארגונים מקצועיים, וכן אתרי חברה. לחלופין, אתה יכול להעלות את קורות החיים שלך ומעסיקים יוכלו למצוא אותך כשהם מחפשים מישהו עם הכישורים שלך.

הרשת המקצועית שלך היא משאב מצוין ללמוד על הזדמנויות תעסוקה. הרחב את הרשת באמצעות אתר רשתות באינטרנט. האחד הידוע ביותר הוא LinkedIn. תוכל להתחבר עם אנשי מקצוע מכירות אחרים או חברי הרשת שמכירים אנשים שעובדים בתחום זה.

כאשר מעביד שוקל אותך בעמדה, תצטרך לאבטח אותו על ידי כך שיצטיין לראיון עבודה. מנהל המכירות ישאל שאלות לכם על כישורי המכירות שלך. הוא או היא גם רוצה לדעת על החוזקות והחולשות שלכם. דרך התגובות שלך, תצטרך להפגין את היכולת שלך ללכת עד הסוף ולחשוב על הרגליים.

 

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *