איך להשתמש במילות מפתח המכתבים הנלווים שלך

Posted on

איך להשתמש במילות מפתח המכתבים הנלווים שלך


כאשר אתה כותב מכתב פתיחה ללוות את קורות החיים שלך כחלק בקשת עבודה, חשוב לוודא כי כל מילה סופרת. מכתב הכיסוי שלך צריך לשפר את הנוף המעסיק של הכישורים שלך, כך שאתה יכול לנוע מלהיות מבקש מרואיין.

סוגי מילות מפתח

מילות מפתח הם מרכיב חיוני של מכתב כיסוי משכנע, כפי שהם מסוגלים לתאר מועמד בתור מבקש מוכשר לעבודה. מילים אלה מתחלקים לשלוש קטגוריות כלליות: מילים מיומנות, מילים שמעודדות התוצאות, ומילים אשר מראים הכרה בהישגים.

מילות מפתח פועלות כמה דרכים שונות. ראשית, את מילות המפתח שאתה כולל מכתב קורות חי כיסוי שלך ישמשו כדי להתאים את הבקשה שלך עם הכישורים הנדרשים על ידי המעסיק בפרסומת העבודה.

תהליך התאמה זו מבוצע בדרך כלל על ידי מערכות מעקב מבקש אוטומטיות (ATSs), מתוכנת לזהות מילות מפתח ספציפיות לדרג את כל קורות חיים בהתאם עוד לפני שהם מגיעים מנהל גיוס. אם מכתב הכיסוי שלך ו / או קורות החיים חסרי מילות מפתח אלו, הם עשויים להיחתך באופן אוטומטי מתוך התחשבות בשלב זה של ההערכה.

שנית, מילות מפתח שמשולבים מכתב פתיחה תציג את המנהל המגייס איך ולמה אתה מאוד מוכשר לתפקיד, המאפשר להם לדרג אותך בקרב המתחרים שלך, באופן אידיאלי, להציע אחד חריצי הראיון שלהם אליך.

מילות מפתח מיומנות

מחפשי עבודה צריכים לנתח את המיומנויות בזהירות הנדרשות כדי להצטיין בעבודת היעד שלהם ולשלב אותם לתוך מכתב הכיסוי שלהם. מילות מפתח אלו צריכים להיכלל גם קורות החיים שלך. זה יהיה אמיתי יותר אם אתה בפרפראזה הכישורים המוזכרים מודעות עבודה, לעומת הרישום אותם מילה במילה. מילות מיומנות יעילות ביותר כאשר הם מחוברים תפקיד או פרויקט ספציפי שבו הכישורים היו קריטיים להצלחה.

דוגמאות של מילות מפתח מיומנות כוללות:  כתב, נתח, לכמת, מתוכנן, מתוכנת, תוכנן, נוצר, בנה, למד, ומאומנים.

לדוגמא, במקום לומר “ניתוח מניות כמוני הוא נכס שבו אני אביא המשרד שלך,” אתה יכול לומר:

  • ואני מנוצל טכניקות הערכת שווי מניות כמוני ליצור תיק עבור לקוחות אמידים, אשר הכו את השוק במשך שלוש שנים רצופות.

מילות מפתח המיומנויות כללו באותיות שער (ו קורות החיים שלך) יעזור היישום שלך לקבל שנבחרו על ידי התוכנה מעסיק להשתמש כדי לבחור מועמדים בצריך עיון. הם גם יציגו את המנהל המגייס, במבט ראשון, מה כישורים שיש לך שקשור לעבודה שלשם הוא או היא השכירה.

תוצאות מוכוונת מילות מפתח

כל המעסיקים מחפשים עובדים אשר יוסיפו ערך ולייצר תוצאות חיוביות עבור הארגונים שלהם. לכן זה קריטי לשלב שפת תוצאות מוכווני לאותיות הכיסוי שלך. תחשוב על השורה התחתונה עבור כל עבודה על קורות החיים שלך ואיך אתה אולי עשית דברים טובים יותר בתפקידך.

מכתב הכיסוי שלך צריך להפגין ההישגים שלך, לא רק את היכולות שלך או תכונות אישיות. מתן פרטים אלה יסייעו להגדיר את מכתבך מלבד אלה של המועמדים האחרים שאינם להדגיש את ההישגים המקצועיים שלהם.

דוגמאות של מילות מפתח מוכוונת תוצאות כוללות:  מוגבר, מופחת, מחדש, משודרג, יזם, מיושם, מחדש, שנוצר, ופיק.

תוצאות מוכווני מילות יעילות ביותר כאשר מצמידים עם מספרים מסוימים אשר לכמת את ההשפעה שלך, כמו:

  • הפחתתי תחלופה שוכרת השנה הראשונה של 20% על ידי יישום מערכת חונכות.

באמצעות סוגים אלה של מילות מפתח, אתה בבירור מראה מה אתה מוגמר, בתפקידיו הקודמים שלך.

מילות מפתח הכרה

מנהלי עובדים יהיו סיכוי טוב יותר להאמין כי תהיה שחקן מצטיין אם ברור כי מעסיקים קודמים שהציגו אתה בדרך זו. אחת הדרכים לעשות זאת היא לשלב השפה אשר מוכיח כי מעסיקים הכירו התרומות שלכם.

דוגמאות של מילות מפתח הקשורות להכרה  כוללות: לכבוד, הוענק, קדם, שנבחר, שבח עבור, קבל בונוס עבור, מוכר, נבחר, ואת הזוכה.

באופן אידיאלי, ביטויי הכרה יכללו הסוג של אדם אשר ציין ההישג שלך הבסיס להכרה שלך. לדוגמה, אפשר לומר:

  • הייתי כאזור ראש צוות מטעם כוח משימת הפחתת תקציב על ידי האגף שלי סגן הנשיא, המבוסס על השיא הקודם שלי של צבירת חיסכון בעלויות.

מילות מפתח הכרה מעידות עד כמה אתה הצטיינת במשרות הקודמות שלך ואיך שהשגת יותר נדרש.

לקחת את הזמן כדי לבצע התאמה

כאשר אתם בוחרים מילות מפתח שתוכל להוסיף מכתב הכיסוי שלך, דרך קלה למצוא את המילים הטובות ביותר לשימוש היא להתאים הכישורים שלך לאלה המופיעים ברישום העבודה. דגש הנכסים החזקים שלך, כך שאתה יכול להראות למעסיק למה אתה היטב כשיר לתפקיד וראוי בראיון.

Gravatar Image

Experienced Recruiter with a demonstrated history of working in the media production industry. Strong human resources professional with a Bachelor's degree focused in Psychology from Universitas Kristen Satya Wacana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *